murra Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jeg lurte på om det går noe galt i å erstatte en modifisert Samsung DVD-rom med Lite-On som sitter i en Arcade versjon? Har en 360 med mod Samsung som har gått dunken, og hadde jo vært knall om jeg kunne byttet om slik at jeg slipper å modde Lite-On. Det kunne jo være at Samsung'n er skadet og det er grunnen til at min tidligere Xbox har gått dunken, men kan den nye ta noen skade av å prøve? Lest litt rundt og er det slik at jeg trenger en key fra Lite-On, som skal matche hovedkortet, lagt til i Samsung DVD'n, i tillegg det kan være risikabelt med henhold til Live om DVD'rom ikke stemmer med den orginale som satt i? Takker for svar! Endret 16. januar 2009 av murra Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja det er fullt mulig. Om du ikke har den originale firmwaren til Samsung drevet ditt liggende, må du hente ut drevnøkkelen fra den. Så må du flashe Lite-On drevet med nøkkelen og endre ID stringen så drevet framstår som et Samsung drev (bedre kjent som spoofing). Du trenger ikke drevnøkkelen til Lite-On drevet med mindre du har tenkt å sette drevet tilbake eller erstatte det med et annet (i konsollen du tar Lite-On drevet fra). Lenke til kommentar
celebos Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja det er fullt mulig. Om du ikke har den originale firmwaren til Samsung drevet ditt liggende, må du hente ut drevnøkkelen fra den. Så må du flashe Lite-On drevet med nøkkelen og endre ID stringen så drevet framstår som et Samsung drev (bedre kjent som spoofing). Du trenger ikke drevnøkkelen til Lite-On drevet med mindre du har tenkt å sette drevet tilbake eller erstatte det med et annet (i konsollen du tar Lite-On drevet fra). Da skal jeg lese litt mer om dette her og se hva jeg kommer frem til! Takker for svar! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 det fins også en tutorial på xboxscenes forum som viser hvordan du kan kalibrere laseren....med multimeter Lenke til kommentar
celebos Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 det fins også en tutorial på xboxscenes forum som viser hvordan du kan kalibrere laseren....med multimeter Hmmm... Hva går det ut på? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) det fins også en tutorial på xboxscenes forum som viser hvordan du kan kalibrere laseren....med multimeter Hmmm... Hva går det ut på? bare hvordan å kalibrere en gammel eller forsåvidt også en ny, da de løse kommer ukalibrert. Greit hvis du har problemer med dirty disc eller stygge lyder fra dvd drev) Å bytte hele spilleren er like lurt som å tisse i buksa. http://www.google.no/url?sa=t&source=w...kmTPL69CCdZQNCg Endret 16. januar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hva er feil med den "døde" boksen din?? Hvorfor bytte over dvd-romen? det er jo enklere å bare flashe liteon drevet...?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå