Gå til innhold

Bestått teoriprøven på første forsøk med 2 feil :D

Galexon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk takk :) Jeg brukte 46 minutter på prøven. Da så jeg gjennom alle besvarelsene, for å forsikre meg om at jeg hadde forstått hva oppgavene spurte etter, og at jeg hadde valgt riktig svar. Det er 90 minutter man har til rådighet ja. Nå må jeg bare gi kjørelæreren min et lite spark bak så han får bestilt oppkjøring.

Lenke til kommentar
Jeg skal snart ta teorien etter planen og bare lurer litt på en ting, er det bare ett rett svaralternativ eller er det flere?

Grattis til TS. :)

Det er ett riktig svar på hver oppgave ja! Men det som er viktig, er at du leser nøye gjennom oppgavene. Noen ganger minner svaralternativene om hverandre, så vær 100% sikker på at du har valgt det svaret som passer for deg. Ellers vil jeg vel råde deg til å ikke sitte og gruble for lenge på oppgavene. Som oftest er det svaralternativet du ser på som mest logisk, som er svaret, selv om det noen ganger selvsagt kan virke litt ulogisk.

Lykke til, hvertfall ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig det er litt rart at man kan ha et visst antall feil på teoriprøven ... Hvis man ikke kan noe om vikeplikt, kan man like greit klare å kjøre opp :S

Men dette er vel for at dem har tatt høyde for at det kan være to svaralternativ som er så like, at begge deler kan være riktig å gjøre i en lignende situasjon, bare ikke riktig nok til den gitte situasjonen.

Lenke til kommentar
Jeg skal snart ta teorien etter planen og bare lurer litt på en ting, er det bare ett rett svaralternativ eller er det flere?

Grattis til TS. :)

Det er ett riktig svar på hver oppgave ja! Men det som er viktig, er at du leser nøye gjennom oppgavene. Noen ganger minner svaralternativene om hverandre, så vær 100% sikker på at du har valgt det svaret som passer for deg. Ellers vil jeg vel råde deg til å ikke sitte og gruble for lenge på oppgavene. Som oftest er det svaralternativet du ser på som mest logisk, som er svaret, selv om det noen ganger selvsagt kan virke litt ulogisk.

Lykke til, hvertfall ;)

Takker for det. :)

Lenke til kommentar
Nå er jeg i siste del av trinn 2 undervisningen. Når er det kjøreskolen som regel bestiller oppkjøring? Vil helst ha lappen før en eventuell innkallelse til førstegangstjeneste

De sender vel ut innkallingen i ganske god tid før du må inn..? Mener jeg fikk min et halvt år før.

Lenke til kommentar
Nå er jeg i siste del av trinn 2 undervisningen. Når er det kjøreskolen som regel bestiller oppkjøring? Vil helst ha lappen før en eventuell innkallelse til førstegangstjeneste

Kjørelæreren min bestilte vel en måneds tid i forveien. Eller kanskje 1 & 1/2 mnd, husker ikke helt. Det er de som ser når de tror sånn ca at du er klar, og så bestiller de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...