Galexon Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Topic sier alt! Tross i at jeg ikke følte meg 100% klar, så gikk det altså bra! Blir vel feiring i helga tenker jeg Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gratulerer så mye! Gjorde akkurat det samme 2.januar. Lykke til med den praktiske prøven Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gratulerer så mye! Hadde bare 2 feil den gangen jeg tok den jeg også, på 13 minutter. Er det 90 minutter man har til rådighet? Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det stemmer det ja. Jeg brukte 43 min, etter å ha sett over ganske lenge. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Takk takk Jeg brukte 46 minutter på prøven. Da så jeg gjennom alle besvarelsene, for å forsikre meg om at jeg hadde forstått hva oppgavene spurte etter, og at jeg hadde valgt riktig svar. Det er 90 minutter man har til rådighet ja. Nå må jeg bare gi kjørelæreren min et lite spark bak så han får bestilt oppkjøring. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Grattis! - jeg selv brukte 13 minutter og hadde null feil ^^, - på moped vell og merke Btw, kan man ta teorien på bil før man er fyllt 18? Endret 16. januar 2009 av Famen Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Teori på bil kan og bør taes før fylte 18 år ja, dersom du vil få lappen ASAP når du er blitt 18 Grattis TS med bestått prøve! Jeg tror jeg brukte et par-og-tyve minutter, hadde 4 feil. Lykke til videre! Lenke til kommentar
-Meidell- Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg skal snart ta teorien etter planen og bare lurer litt på en ting, er det bare ett rett svaralternativ eller er det flere? Grattis til TS. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg skal snart ta teorien etter planen og bare lurer litt på en ting, er det bare ett rett svaralternativ eller er det flere? Grattis til TS. Det er ett riktig svar på hver oppgave ja! Men det som er viktig, er at du leser nøye gjennom oppgavene. Noen ganger minner svaralternativene om hverandre, så vær 100% sikker på at du har valgt det svaret som passer for deg. Ellers vil jeg vel råde deg til å ikke sitte og gruble for lenge på oppgavene. Som oftest er det svaralternativet du ser på som mest logisk, som er svaret, selv om det noen ganger selvsagt kan virke litt ulogisk. Lykke til, hvertfall Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg synes egentlig det er litt rart at man kan ha et visst antall feil på teoriprøven ... Hvis man ikke kan noe om vikeplikt, kan man like greit klare å kjøre opp :S Men dette er vel for at dem har tatt høyde for at det kan være to svaralternativ som er så like, at begge deler kan være riktig å gjøre i en lignende situasjon, bare ikke riktig nok til den gitte situasjonen. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 da jeg tok teoriprøven, brukte jeg 10 min, og fikk 2 feil. hadde jeg bladd tilbake, kunne jeg kanskje klart å få 0. '(jeg måtte rekke en buss, så hadde det travelt:P) Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Nå er jeg i siste del av trinn 2 undervisningen. Når er det kjøreskolen som regel bestiller oppkjøring? Vil helst ha lappen før en eventuell innkallelse til førstegangstjeneste Lenke til kommentar
-Meidell- Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg skal snart ta teorien etter planen og bare lurer litt på en ting, er det bare ett rett svaralternativ eller er det flere? Grattis til TS. Det er ett riktig svar på hver oppgave ja! Men det som er viktig, er at du leser nøye gjennom oppgavene. Noen ganger minner svaralternativene om hverandre, så vær 100% sikker på at du har valgt det svaret som passer for deg. Ellers vil jeg vel råde deg til å ikke sitte og gruble for lenge på oppgavene. Som oftest er det svaralternativet du ser på som mest logisk, som er svaret, selv om det noen ganger selvsagt kan virke litt ulogisk. Lykke til, hvertfall Takker for det. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nå er jeg i siste del av trinn 2 undervisningen. Når er det kjøreskolen som regel bestiller oppkjøring? Vil helst ha lappen før en eventuell innkallelse til førstegangstjeneste De sender vel ut innkallingen i ganske god tid før du må inn..? Mener jeg fikk min et halvt år før. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå er jeg i siste del av trinn 2 undervisningen. Når er det kjøreskolen som regel bestiller oppkjøring? Vil helst ha lappen før en eventuell innkallelse til førstegangstjeneste Kjørelæreren min bestilte vel en måneds tid i forveien. Eller kanskje 1 & 1/2 mnd, husker ikke helt. Det er de som ser når de tror sånn ca at du er klar, og så bestiller de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå