tpetrine Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei. Jeg reiser til New York i starten av mai, for å besøke ei venninne som går på skole der nede og samtidig se den flotte byen og alle attraksjonene. Problemet er bare at venninnen min reiser hjem til Norge etter at jeg har vært der èn uke. Spørsmålet er hvor lang tid jeg faktisk trenger i New York? Venninnen min kommer til å vise meg ganske mye av byen i løpet av den ène uka, men ettersom jeg har sommerferie f.o.m mai måned, tenkte jeg at jeg kunne bli der litt lenger... Det er jo like greit å få vært der 2-3 uker, når man først drar dit. Er dere ikke enige? Problemet da blir bosted. Hvor skal jeg bo de siste 1-2 uke(ne)? Finnes det noen rimelige bosteder i NY, som jeg alllerede bør resevere den dagen i dag? De billigste flybilletene jeg fant i den perioden var med Iceland Air, som havnet på ca. 3400 kr for 3 uker. Noen andre flyselskaper som er rimeligere? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 New York er en by jeg aldri blir lei, så man finner alltid noe å gjøre på. Men samtidig så får du sett det ''viktigste'' på et par dager. 2-3 uker alene i New York er kanskje litt lenge, men med venner eller bekjente er det intet problem. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Han sier jo han kun tilbringer en uke med en bekjent. Hvis det stemmer, og du har tenkt å være der i 1-2 uker helt alene tror jeg det blir rimelig ensomt... Lenke til kommentar
gunnern Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Som det blir nevnt over, så blir det nok litt ensomt å være der alene en uke eller to ekstra. Men New York har mer enn nok å by på, og hvis du har noen andre du kjenner der/får med deg noen venner resten av ferien, så anbefales det absolutt å være i New York lengre enn en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå