Villa_Sempre Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei! Jeg har slitt med dette etter at jeg var på et lan for en stund siden(det var da det oppstod) Jeg var på UFO-lan og der hadde de proxy server. Men midt i lanet fjerna de proxy. Da logga jeg meg med en gang på steam og skulle spille CSS. Da fant jeg ingen servere. Jeg så på alle andre spill jeg hadde på steam. Ingen servere... Jeg tenkte det var lanet sin skyld og at det skulle fikse seg selv da jeg kom hjem, så jeg tenkte ikke mer over det da. Men når jeg kom hjem, kobla meg opp og skule spille på steam funka det heller ikke og finne servere. Ganske irriterende når jeg har brukt over 1000kr på steam. I julegave fikk jeg også GTA IV (på PC) Jeg installerte det og laga profil på live og SC dritten (men det er en annen historie) Så skulle jeg logge inn på profilen jeg hadde laga på live mens jeg var inne på spillet (eneste måten og spille online) Det stod at jeg logget inn, og spillet begynte og laste ned profilen. Da kommer det en feilmelding om at jeg må sjekke ruteren og brannmuren. Helvetes dritt! Det funker fint og spille på LAN, men skal jeg spille på internett går alt til helvete! Jeg ber dere HJELP MEG! Jeg skal formatere maskinen og håper på at det fikser seg, men jeg kan ikke gjøre det, for jeg må ha en ekstern harddisk først. Det er så mye jeg mister som jeg ikke vil miste når jeg formaterer. BTW så husker jetg at jeg satte i neonrør i maskina før jeg dro på UFO lan. Midt i lanet (før de fjerna proxy) slokka plutselig maskina mi. Det var fordi strømforsyninga mi suger og at neonlyset brukte for mye strøm. Maskina ville ikke starte, så jeg fjernet lyset. Da startet den igjen og gikk som en drøm. Kan det hende at f.eks nettverkskortet ble skadet da maskina slokka? håper ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå