ripset Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 wller last ned noe som heter statbar viser minne, cpu bruk og oppetiden Til minne, cpu bruk har du task manager. Så det er ikke nødvendig å laste ned et til jalla program som bare legger seg i bakgrunnen og suger ressurser. Bruker ikke særlig ressurser men hvis du sitter med en Pentium90, kan jeg kanskje forstå det takk Vær så god....! :wink: var han som svarte for meg da, Jeg forstod det sjef. :o Mange firkanter her ja Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Dette er også en måte å gjøre det på. gå på start menyen, kjør, skriv cmd, skriv så inn systeminfo og trykk enter. Helt øverst vil det nu stå uptime. Har du WinXP Pro? Jeg har WinXP Home, og hos meg fungerer ikke denne kommandoen. Utrolig irriterende. Jeg fant beskrivelsen av systeminfo i Hjelp. Fungerer vel bare i Pro Edt. Jæv... Home Edt.! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 er mye annen drit md home, last ned statbar du www.statbar.nl Men kanskje du lever på prinsipp, virker sånn Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 er mye annen drit md home, last ned statbar du www.statbar.nl Men kanskje du lever på prinsipp, virker sånn Nekter å laste ned allslags søppel, når det finnes kommandoer for det meste i DOS. Bare det hadde fungert da. Det er en annen ting... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Joda, virker i Pro edition hos meg ivertfall. Har savnet den muligheten der. Takk takk Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Makroer blir litt for avansert til dette for meg, fant det jeg lette etter i et inlegg over og fant det enklest. Bare litt trasig å få med seg alt på første forsøk med en grinete 2-åring i fanget... Uansett, veldig greit å vite at det går an. Kan komme til nytte senere...makrotrikset altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå