Muffinman Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Et raskt søk i forumet ga ikke svar. Husker at Win98 har mulighet for avlesning av oppetid under systeminformasjonen, men finner ikke noe tilsvarende i XP. Forslag? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Last ned AIDA32. Det kan fortelle deg oppetiden. http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Last ned enterprise edt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 wller last ned noe som heter statbar viser minne, cpu bruk og oppetiden Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 wller last ned noe som heter statbar viser minne, cpu bruk og oppetiden Last ned Statbar Egentlig ganske nyttig,og ser ikke så verst ut heller Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 wller last ned noe som heter statbar viser minne, cpu bruk og oppetiden Til minne, cpu bruk har du task manager. Så det er ikke nødvendig å laste ned et til jalla program som bare legger seg i bakgrunnen og suger ressurser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 wller last ned noe som heter statbar viser minne, cpu bruk og oppetiden Til minne, cpu bruk har du task manager. Så det er ikke nødvendig å laste ned et til jalla program som bare legger seg i bakgrunnen og suger ressurser. Bruker ikke særlig ressurser men hvis du sitter med en Pentium90, kan jeg kanskje forstå det Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 wller last ned noe som heter statbar viser minne, cpu bruk og oppetiden Til minne, cpu bruk har du task manager. Så det er ikke nødvendig å laste ned et til jalla program som bare legger seg i bakgrunnen og suger ressurser. Bruker ikke særlig ressurser men hvis du sitter med en Pentium90, kan jeg kanskje forstå det takk Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 wller last ned noe som heter statbar viser minne, cpu bruk og oppetiden Til minne, cpu bruk har du task manager. Så det er ikke nødvendig å laste ned et til jalla program som bare legger seg i bakgrunnen og suger ressurser. Bruker ikke særlig ressurser men hvis du sitter med en Pentium90, kan jeg kanskje forstå det takk Vær så god....! :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 wller last ned noe som heter statbar viser minne, cpu bruk og oppetiden Til minne, cpu bruk har du task manager. Så det er ikke nødvendig å laste ned et til jalla program som bare legger seg i bakgrunnen og suger ressurser. Bruker ikke særlig ressurser men hvis du sitter med en Pentium90, kan jeg kanskje forstå det takk Vær så god....! :wink: var han som svarte for meg da, tror du ikke jeg blir litt irretert når det kommer en og prøver å motbevise alle postene mine men når du har rett er det bare bra at du gjør det :wink: Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 wller last ned noe som heter statbar viser minne, cpu bruk og oppetiden Til minne, cpu bruk har du task manager. Så det er ikke nødvendig å laste ned et til jalla program som bare legger seg i bakgrunnen og suger ressurser. Bruker ikke særlig ressurser men hvis du sitter med en Pentium90, kan jeg kanskje forstå det takk Vær så god....! :wink: var han som svarte for meg da, Jeg forstod det sjef. :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Så lenge du har rett så støtter jeg deg 110% Admin'c 8) Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Så lenge du har rett så støtter jeg deg 110% Admin'c 8) 2 mot 1 er feigt... Kanskje jeg skal laste ned det jalla programmet å prøve det. Var det statbar det het?! Lenke til kommentar
enl Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvorfor gjøre det så "vanskelig"? Hvis du ser på egenskaper for LAN tilknytningen din, står det hvor lenge PC'en har vært oppe. Stemmer iallefall med min PC. for den er koplet til en switch hele tiden. Hvis du har SiSoft Sandra kan programmet fortelle deg oppetid under "Windows information". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 www.Statbar.nl Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Dette er også en måte å gjøre det på. gå på start menyen, kjør, skriv cmd, skriv så inn systeminfo og trykk enter. Helt øverst vil det nu stå uptime. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Dette er også en måte å gjøre det på. gå på start menyen, kjør, skriv cmd, skriv så inn systeminfo og trykk enter. Helt øverst vil det nu stå uptime. Det gjorde det ikke hos meg. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det gjorde det hos meg.. artig det der.. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Logget inn som administrator og prøvde igjen. Da stod det "Virketid". Problem solved. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 til posten Denne posten var litt morsom, men håper du ikke ble sur EZAccess. Og hvis jeg noen gang skal si noe feil så HENG meg, trenger det så jeg ikke sier feilen igjen, er altid hyggelig å få vite hva man kan gjøre bedre synes jeg. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvis du har Word, Excel eller noe sånt installert, så kan du jo bruke makroer til å finne ut oppetiden... Public Declare Function GetTickCount Lib "kernel32" () As Long Sub Makro1() oppetid = GetTickCount / 1000 / 60 / 60 ' til timer MsgBox oppetid End Sub Skriv dette inn i en modul og trykk på F5... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå