barkindog Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Lurer på om kjøleren fra Alpha passer på nevnte Soyo hovedkort. SY-K7V DRAGON skal visst ikke være kompatibel med denne kjøleren. På bilder ser de to HK'ene temmelig like ut. Noen som har peiling her ? Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Den passer på Dragon+ , men ikke på Dragon. Det leste jeg på Alpha sin egen hjemmeside om kompatible kort. Husker ikke lingen. Hilsnen Ac-Cobra Lenke til kommentar
rXtotal Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Er det denne siden du mener? http://www.micforg.co.jp/mb_inf_pal8045e.html [ Denne Melding var redigert av: rXtotal på 2002-01-19 02:45 ] Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2002 Jepp, jeg har sett den siden der. Jeg lurte bare på om noen hadde peiling på det av erfaring ? Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Hvis dem garanterer det er det vel ingen ting å bekymre seg om. Husker selv jeg sleit med å få på Crom-Orben på Abit kt7 hk. Måtte bøye/presse mot et par capicatorer som dem nesten knakk fra festene sine, men det gikk. Poenget er at denne løsningen ikke var garantert fra leverandøren av kjøleren. Men her tror jeg det er ingen problem. Har nå Taisol kobber Abit KT7 r Duron 650@1072 Hilsen Ac-Cobra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå