sigset02 Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 skal kjøpe GPS til bilen. det må vere kart over europa. eg har ikkje tenkt til å bruke fleire tusen på det. noken som kan kome med bra forslag? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 skal kjøpe GPS til bilen. det må vere kart over europa. eg har ikkje tenkt til å bruke fleire tusen på det. noken som kan kome med bra forslag? Hei! Jeg er også på leting. Er du på jakt etter en GPS med liten eller stor skjerm? Går ut ifra at du ikke har behov for bluetooth, filmer og den slags? Ser på div forum at mange anbefaler Tom-tom eller Garmin. Men festeanordningen til Tom-tom skal visst være temmelig dårlig. Virker som om begge har dårlig kundeservice. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg kan anbefale Garmin Nüvi 250w. Har bare gode erfaringer med den, og den blir snart kjøpt inn her også. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 En selger ville prakke på meg en GPS som heter Falk , husker ikke hvilken modell. Falk er vel et sveitsisk firma hvis jeg husker rett. Noen som kjenner til Falk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Enkel og grei GPS er TomTom V3 Eur til 799 på elkjop.no denne uken. Lenke til kommentar
Entim Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Enkel og grei GPS er TomTom V3 Eur til 799 på elkjop.no denne uken. 699,- fra mandag 23/2 til 28/2 Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Garmin her. Jeg har ikke hatt noen gps før, men den viser vei og uler ut hvis det er en fotoboks i nærheten. Så jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Enkel og grei GPS er TomTom V3 Eur til 799 på elkjop.no denne uken. 699,- fra mandag 23/2 til 28/2 699 er vel Norden-utgaven? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Isteden for å lage ny tråd: Er denne noe å samle på eller? Eller finnes det bedre/billigere/like gode alternativer? Hva med denne? Endret 27. desember 2010 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå