Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hmm, alt funker helt fint her Trykk på F5. :!: Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Alt funker selvom jeg trykker på F5 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Trykk Ctrl+F5 så forsvinner nok bildene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvorfor trykke på Ctrl? Går fint om man kun trykker på F5. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvorfor trykke på Ctrl? Går fint om man kun trykker på F5. Nullstiller cache. Eventuelle avaterer som er lagret der forsvinner. Kabelen (tv) datt nettopp ut hos meg (Canal digital), noen sammenheng? Nei. Hva har HW med CD å gjøre? Kunne jo vært at trafikken på en eller annen måte går gjennom der. Vet du hvem som leverer nett til serveren? (long shot, I know ... ) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Serveren har visst fått kraftig hikke (men wikien er oppe og kjører ). Klokka er forresten 03:11 på forumklokka, do I smell a timeloop? edit: Se der 19:12 som om ingenting hadde skjedd. Endret 26. februar 2009 av hernil Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva har du det tidspunktet fra? Det var forøvrig minnefeil som knerta serveren nå, så vi har rullet alt ut på ny hardware. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Så den nye serveren streiker? Kjører dere alt på backup? Litt OT, men har du døgnvakt? Virker som du uansett hva som skjer er tilgjengelig og klar til aksjon med en gang hw-logoen lyser opp nattehimmelen (to the forumcave!), hva er hemmeligheten? Tenkte litt på det da jeg i kaldt og kontrollert pirket borti f5 med dødt forum. Drifter du serveren fra stua di eller bor du i serverrommet? Vi er glad i deg Ueland! edit: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -Teddy- presterte forresten det kunststykket å poste i tidsloopen og det siste innlegget i denne tråden er postet i morgen klokka 03:10. Resulterer i at jeg får beskjed om at det er et nytt innlegg i tråden hver gang jeg besøker mine innlegg. Endret 26. februar 2009 av hernil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ueland ER serveren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå