Sondre Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 For meg har det i lang tid vært perioder hvor forumet har brukt opp til 2 minutter på å laste sidene. Håper det er slutt med det nå! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Supert! Forumet var litt tregt i blant. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hey hey! Skulle til å logge på på skulen i dag, men stod at det var nede. Heilt instinktivt trykte eg på f5, og då loada sida! Muligens første innlogging etter nedetida, kven veit Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Bra jobba. Spennende å se om det blir noen problemer etterhvert. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Liten ulempe er det jo at moderatorenes superhemmelige område har vært nede en liten stund nå Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Dette var fortjent - og godt jobbet! Firefox med litt tweaking i about:config (selvfølgelig) får Diskusjon.no til å gå så det suser! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Går unna det her ja. Gleder meg til mer informasjon om serveren til uka! Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Mye raskere loading np ja Godt med raskt forum, har plaga meg den trege loadinga en stund ja. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan faktisk ikke merke noen stor forskjell (enda). Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 er stor forskjell... tidlegare måtte eg bruke kalender for å måle tida det tok og opne eit nytt emne, no er det vanleg klokke. Framleis litt tid til eg må grave fram stoppeklokka, men den tida kjem vell den og. Forresten, eg kan gjerne overta litt "småknask" dei gamle serverane gratis. Send PM for adressa som dykk kan sende den til Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Mulig det kommer litt "ann på"? Dessuten er det kun(!) 2178 brukere som har vært aktive de siste 15 minutter. Blir spennende å se når det blir flere. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 hehe kan eg tenka meg, men det eg sa over betyr ikkje at diskusjon.no er den raskaste sida i verda. Framleis kan det gå "mykje" fortare Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Får håpe det blir bedre nå fremover. Har hatt store problemer med at når jeg skal logge inn så må jeg logge inn to ganger for at jeg skal komme inn. Første gangen jeg logger inn kommer jeg bare til startsiden og ingenting skjer. Så har jeg også hatt problemer med at jeg blir logget av helt uten forvarsel. Kan skje når jeg har postet en ny post, eller går inn på mine innlegg. Utrolig irriterende, men som sagt håper det blir bedre nå! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hjelper å slette cache, samt kjøre kommandoen ipconfig /flushdns via run/kjør. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Eller gjør som resten av verden - bytt til Firefox! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Som jeg allerede har gjort. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Genialt. Takk! Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Godt jobbet folkens Er prisguiden også kommet over på nye servere? Den har vært ekstremt treig i det siste; nå var den ikke så alt for treig, men heller ikke veldig rask. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Sånn eg har forstått det er det ikkje meiningen at forumet skal gå så veldig mykje kjappare, men at det skal bli meir stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå