Stereo Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg gleder meg mest til Starcraft 2 og avslutningen på Half-life sagaen med Episode 3! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Prototype stiller jeg meg ekstremt skeptisk til. Tror det blir en kalkun uten sidestykke med mindre det har noe ekstra å tilby. Hvis ikke blir det kjedelig etter et kvarters spilling. Endret 16. januar 2009 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tror noen av skribentene burde sjekke plattformer på enkelte spill. Ninja Blade kommer kun til 360 og Alan Wake kommer ikke til PS3 og som mange har påpekt er nok en del spill som ikke kommer i år i det hele tatt. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skulle akkurat til å påpeke det samme, spesielt det med Alan Wake. Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Mystisk at ingen nevnte Uncharted 2. Ett av spillene jeg klart gleder meg mest til. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Synes listen av favorittene til skribentene i 2008 var merkelig, men her var det jammen mye rart. Først og fremst så var det alt for mange spill som ikke har slippdato annonsert til 2009 Selv om dette i hovedsak er en artikkel om hvilke spill vi ser frem til i 2009, er det også en liste over spill vi håper vi får i 2009. Hvis du mener det er for mange spill på lista som ikke kommer ut i 2009, så kan vi heller ta den debatten når året er omme, ok? :-) Tror noen av skribentene burde sjekke plattformer på enkelte spill. Ninja Blade kommer kun til 360 og Alan Wake kommer ikke til PS3 (...) Takk for irettesettelsen. Dette er nå fikset. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Aww og jeg som hadde gledet meg slik til BF3 Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nå var vel ikke dette en tråd hvor gamer.no gjetter hva dere ser frem til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg gleder meg mest til Starcraft 2 og avslutningen på Half-life sagaen med Episode 3! Episodene er ingen avslutning, Episode 1-3 er bare overgangen Fra Half-Life 2 til Half-Life 3. Forsåvidt kjipt å ikke ha noe nytt konkret spill å glede seg til fra Valve-leiren. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Ka med Tekken 6: Bloodline Rebellion? Til Ps3 & 360 i oktober... Endret 16. januar 2009 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tormod DU ER KONGE!! Men of War ftw!!!! Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ble meldingen min slettet? Uansett.... Men of War kommer til å bli en slager! Japanere, fly og tunge stridsvogner her kommer jeg! Ops, siden hadde ikke oppdatert de siste kommentarene.. Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Selv om dette i hovedsak er en artikkel om hvilke spill vi ser frem til i 2009, er det også en liste over spill vi håper vi får i 2009. Hvis du mener det er for mange spill på lista som ikke kommer ut i 2009, så kan vi heller ta den debatten når året er omme, ok? :-) Skjønner. Min egen liste over spill jeg håper kommer ut i 2009: Civilization 5 GTA 5 Metal Gear Solid V Might and Magic X King of Dragon Pass II Trials of Ascension Duke Nukem Forever Chrono Break NetHack II Final Fantasy XIII Endret 16. januar 2009 av Puppet Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jøss, var ikke mye kjærlighet til Killzone 2 her. Har Gamer.no spilt fletta av sin anmelderkopi uten å bli særlig imponerte? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Faen ass, nå driver de og går vekk fra Pc... Halvparten av spillene jeg har lyst på er ikke til Pc... Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Synes listen av favorittene til skribentene i 2008 var merkelig, men her var det jammen mye rart. Først og fremst så var det alt for mange spill som ikke har slippdato annonsert til 2009 Selv om dette i hovedsak er en artikkel om hvilke spill vi ser frem til i 2009, er det også en liste over spill vi håper vi får i 2009. Hvis du mener det er for mange spill på lista som ikke kommer ut i 2009, så kan vi heller ta den debatten når året er omme, ok? :-) Så dere kan ta med spill uten release-dato, men hvis vi vil diskutere om dette er riktig så må vente ett helt år. :-/ TULL!! Synes det er liten grunn til å begynne å glede seg til spill, når vi ikke har blitt fortalt om de blir tilgjengelig i år engang, la heller de gode spillene som har blitt planlagt utgitt i år få oppmerksomheten. Kan skjønne ett par titler i en slik artikell, hvis skribentene gleder seg utrolig mye til dem, men blir for dumt når hele 42 plasser til potensielle spennende 2009-titler forsvinner på bekostning av spill som ikke engang har fastsatt noenslags release-vindu. Da synes jeg at artikkelen like gjerne kunne hette 'Feature: Våre favoritter de kommende årene (Multi)' og ikke hva dere gleder dere til i året som kommer. Nei, jeg gidder ikke diskutere dette med dere tullinger neste år, da er jeg sikkert opptatt av å lese og diskutere spill som forhåpentligvis kommer ut i 2010, mens dere slakke Gamer-skribenter kan bare kopiere å lime fjorårets liste, og ta ekstra lang juleferie. Dette er utrolig sløv holdning som dere ikke slipper unna med, forventer at dere skjerper dere, ellers så forsvinner sikkert hele brukerbasen over til seriøse aktører som f.eks. ITavisen. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Vell, ikke ta all kritikken så voldsomt seriøst, men synes det blë litt i meste laget med titler uten releasedato. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Mye bra som kommer i år =) Tror finanskrisa kommer til å gi værre merker i løpe av neste år. Gleder meg spesielt til nye WIC, gleder meg til å se Russerne tar igjen! Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 folka fekk vel sikert ikkje plass til alt dere har ramsa opp, og måtta prioritert noen forhåpentligvis gode spill foran andre spill vi håper er gode. dumt at eg ikkje har ein god nok spille pc eller ps3 for det ser ut til å komme noen veldig gode og fine spill til dei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg