abene Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 En del Hotmail-brukere har allerede fått POP3-tilgang, mens norske brukere må vente litt. Les mer Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ingen IMAP? :/ MS er seint ute altså, gmail har støtta pop og imap lenge, det var en av grunnene til at jeg dumpa hotmail-kontoen min for ei tid tilbake. Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jeg har hatt pop3 tilgang helt fra jeg opprettet hotmail kontoen min for 10 år siden. Det var m.a.o. noe de tok bort etterhvert. Eller pop3 tilgang er det vel ikke, men har iallefall hatt muligheten til å konfigurere den i outlokk hele tiden. En annen hotmail jeg opprettet på et senere tidspunkt har jeg aldri kunnet konfigurere i outlook Endret 16. januar 2009 av mofopop Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 hmm... Dette vil forhåpentligvis bety at man kan få hotmail på iphone....vil det ikke? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 vel gmail har støttet POP3 siden 2004, og de har støttet IMAP siden 2007 hotmail er langt unna Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Se det, ja! Kanskje tanken min om å bytte til Pidgin lar seg gjennomføre helt uproblematisk, da? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) vel gmail har støttet POP3 siden 2004, og de har støttet IMAP siden 2007 hotmail er langt unna Som mofopop sa; Hotmail hadde støtte før, men de tok det bort. Mener å huske at Hotmail Plus beholdt støtten (abbonomentsløsning). Må dog inrømme at jeg er skeptisk til at de åpner en SMTP-server. Litt bekymret for spammere... Endret 16. januar 2009 av ze5400 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Microsoft har jo lenge hatt plugin for å få hotmail i Outlook (IMAP(?)). Men for all del, greit hvis du bruker et annet epost program. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Men jøss! Åpner Microsoft opp for tilgangen til e-post via andre produkter enn Microsoft sine egne?? Jaja, godt å se at de kommer kravlende etter. Men det spørs om toget har gått. Selv har jeg pælma ut Hotmail for mange år siden. Sammen med Outlook! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har ikke MS gitt muligheten til å bruke deres software i andre produkter før sier du? Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Burde jo så absolutt ha lagd en IMAP-server. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Personlig syns jeg outlook og lignende er døden. Takke meg til en konto hvor jeg alltid kan komme til mailen samme hvor jeg er. For ikke snakke om formateringer, bluscreens og annet knask fra Bill Gates. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ah, endelig. Har kjørt Hotmail i Outlook lenge, selv om at dette ikke lengre er hvor jeg har primær adressen min. Har jo alltid gått ann å kjøre HTTP protokollen i Outlook for Hotmail, men dette ble gaaanske ustabilt. Derfor blir bytte til POP3 så snart det blir mulig. @ smileyy: Ja, med POP, så vil du kunne laste ned eposten til mobilen din enkelt, med omtrent hvilken som helst telefon i dag. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Personlig syns jeg outlook og lignende er døden. Takke meg til en konto hvor jeg alltid kan komme til mailen samme hvor jeg er. For ikke snakke om formateringer, bluscreens og annet knask fra Bill Gates. Venligst utdyp. Hvis du tenker på at epostklienter som MS Outlook sletter eposten etter at den er lastet ned til klienten, så er dette en begrensning i POP3 protokollen. Men du kan derimot velge at den skal la det være igjen en kopi på mailserveren, slik at du vil fremdeles kunne sjekke mailen din fra hvor som helst i verden. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det går litt på det at jeg reparerer en del pc til folk som ikke vet hvordan verken det ene eller andre skal brukes. Så da blir somregel jeg offeret Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hotmail har jo støtta POP3 leenge di ja Men kun for de som betaler Går for videresending av epost til den gamle hotmail kontoen til gmailen som jeg bruker thunderbird for å lese epost via IMAP Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Huff, derfor gikk jeg over fra Hotmail til Gmail... Men Hotmail hadde ikke noen Pop3/forwarder, så jeg måtte bruke begge i en overgangsperiode. Men de kunne jo lansert IMAP med en gang da. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 På tide. Har lenge vurdert å migrere @hotmail-mailen til @gmail, men nå ser det ut som om jeg slipper. (Altfor stress å bytte mail) Lenke til kommentar
Svish Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 men jeg vil jo ikke ha pop... jeg vil ha IMAP pop is poop... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå