CosmoK Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Oi oi oi! Håper dette blir bra. Klart, hvis et MMORPG basert på The Wheel of Time universet blir lagd, så er det mange fans som kommer til å ha store forventninger til det. Det hadde vært kult å lage en Aes Sedai eller Warder (og forsåvidt Grey man og Myrdraal osv. for de onde) men jeg kan se for meg at det hadde vært mange av disse etterhvert... Endret 16. januar 2009 av CosmoK Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skummelt. Jeg kommer selvsagt til å prøve spill basert på dette universet, men jeg frykter/forventer at det blir en sørgelig opplevelse. Problemet med å basere spill på noe er at alle fans har sine egne oppfatninger av hvordan original universet skal være. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Huff, ja.. Dette blir skummelt! Synes de tar seg vann over hodet når de lover til så å si alle systemer. Synes ikke det er et godt tegn! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 gleder meg mest til siste boka jeg:) Håper egentlig på filmer i stedet for spill først og fremst.. Med stort budsjett kan det bli dritbra. Med dårlig budsjett,vel... Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Får håpe dette er et virkelig ønske fra utviklerenes side om å gjøre Wheel of Time levende, og ikke bare et forsøk på å være tidlig ute med å melke et lisens fordi det kan bli like sort som Ringenes Herre. Lenke til kommentar
Rafo Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skeptisk til spill ja, men det hadde vært værre med en crappy film! En tv-serie med et enooomrnt budsjett, der hvert kapittel var en episode, hadde vært noe..hehe. Ca 600 episoder...ja det må være såpass. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvor er første-innlegget blitt av? Vel, blandete følelser rundt dette. Bra bok, men historien er alt for lang og med for mange personer til at jeg tror det kan bli noe dypt og bra spill. Episode-basert tv-serie hadde vært noe, ja.^^ Lenke til kommentar
Necromancer911 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er veldig fan av serien men ett spill basert på bøkene tror jeg ikke kommer til å bli bra av samme grunn en film ikke blir noe bra, for mange karakterer og alt for stort univers, jeg har ikke kommet så veldig langt i bøkene men etter det jeg lest så har dem jo vært overalt og møtt så mange folk att jeg lurer på hvordan dem skulle lage det i et spill eller en film. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har ikke noe forhåpninger til verken spill eller film. Tviler på at det blir i nærheten av hvordan jeg har forestilt meg universet. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 De har jo laget et spill før, det var ikke mye å skryte av Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Såvidt jeg vet var det en ganske lang prosess for å finne erstatteren som kunne fullføre siste boken. Enken etter Robert Jorden kjører en hard linje. En MMO kunne vært artig, men som vi alle vet så er det noen fallgruver der. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det finnes hvertfall en WoT MUD, og et spill som bruker unreal engine er satt i det universet, og. Jeg tror dette kan bli kult, lag spillet før det blir film av WoT, så man slipper å ha en film å forholde seg til. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Blir veldig spennende. Har lest 8-9 av bøkene. Begynner å bli noen år siden nå riktignok. Tenkte jeg skulle sette meg ned med de igjen når jeg er ferdig å studere. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 http://www.redeaglegames.net/ De har endelig fått en dårlig designet side nå. Jeg gruer meg bare til dette spillet Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 http://www.redeaglegames.net/ De har endelig fått en dårlig designet side nå. Jeg gruer meg bare til dette spillet Ikke så mye der enda, men langt mellom gode offisielle sider. Interessant artikkel i EDGE om emnet, men litt farget av at artikkelforfatteren lager hjemmesider til spill som levebrød. http://www.edge-online.com/blogs/5-cardina...cial-game-sites Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg