Gå til innhold

noen legger inn reklame på skrivebordet mitt!

knetrom

Anbefalte innlegg

et eller annet program på pcen legger inn 3 reklamelinker på skrivebordet mitt hver dag! blir gal, har kjørt ad-aware og trodde det løste seg, for da forsvant "Ad-support" til Imesh, som ble installert litt før reklamen begynte å komme. Men neida, det kommer fremdeles 3 om dagen. skulle gjerne ha skrevet inn alle programmene som listes i "add/remove programs", men det tar for lang tid.

reklamen kom etter at imesh ble installert, samt at diverse drivere og programmer fra ATI ble installert, for eg fikk nytt skjermkort samme dagen.. og nitto1320 ble vel installert omtrent samtidig, hvis noen kjenner til det..

bruker win2000 forresten..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
ta og last ned spybot search and destroy, imesh har helsikes mye ad ware

Og den gjør jobben sin. Husk å oppdatere før du setter igang så får du de nyeste #"%"¤%"!¤!"#% vekk fra maskinen(e)

Lenke til kommentar

Der er flere problemer med Imesh og de tilleggsprogrammene som du installerer når programmer som Imesh blir installert på maskinen din. Her er en link til en "problemløser side" ; http://www.doxdesk.com/parasite/CommonName.html

Videre sliter du litt med eAnthology, dette programmet må du og "kvitte deg med" - søk på nett og du vil finne oppskrifter på det og.

I fremtiden - ikke installer fildelingsprogrammer med spyware - bruk heller Kazaa Lite.

Ps! dette gjelder og programmer som Gator etc.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...