Mafo Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Enten det er snakk om flystyrter eller vanvittige stunt i trafikken, sørger kameratelefonen for at du får vite om saken. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 1. Bra det ble noe bilde i det hele tatt av flystyrten 2. Tenk så utrolig verdifullt bildet hadde vært om det hadde høy kvalitet. Trist for mobilbrukeren å vite at det kunne vanket titusner av dollar om h*n hadde tatt med speilrefleksen i stedet for. 3. Hvorfor i all verden har ~3/4 av passasjerene droppet å ta med flytevesten? Har de ikke fulgt med på sikkerhetsinstruksjonene? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 3. Hvorfor i all verden har ~3/4 av passasjerene droppet å ta med flytevesten? Har de ikke fulgt med på sikkerhetsinstruksjonene? De var kanskje mer opptatt av å komme seg ut i tide, noe jeg tror jeg også ville vært. Ser forresten frem til den dagen man får litt mer ordentlig optikk i mobiltelefonenen, noe slik som i kompaktkamera klassen f.eks. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kameramobiler er vel ikke det helt store i USA som man ser av kvaliteten på bildet. Ser ut som et dårlig mobilfoto av en avis eller noe. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har vært en tur i USA og så ikke noen særlige kameramobiler, for det meste 1.3 megapixel kameraer. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Det ser ut til å være tatt gjennom ruta på redningsbåten, med tilhørende sjøsprøyt. Det hjelper jo ikke akurat på kvaliteten det heller. Endret 16. januar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det ser ut til å være tatt gjennom ruta på redningsbåten, med tilhørende sjøsprøyt. Det hjelper jo ikke akurat på kvaliteten det heller. Hørte jeg Ipod (med stor "I") ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg