Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Heisann, fikk første termin karakterer idag, hadde 1 dag, og 14 timer fravær. Ene dagen var begravelse, mens de fjorten andre timene har jeg gått hjem fordi jeg har følt meg ekstremt dårlig. Har jo sagt ifra til læreren hver gang, men spørsmålet mitt er: Er de timene med fravær gyldig, eller ikke ? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det kommer fravær uavhengig om det er gyldig eller ikke. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Sånn som jeg forstår det så er det same shit om det er gyldig eller ikke, du føres på vitnemålet uansett. ved mindre det er veldig spesielle ting, for eksempel helsesøster eller ting som har med skolen og gjøre, eller Sesjon o.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Vet at alt antall av timer man er borte blir skrevet opp uansett om det er gyldig eller ikke, men spørsmålet mitt er om de timene blir gyldig eller ikke gyldig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) snakk med klasseforstander, så kan du sikkert forhandle deg frem til å bytte dem i dager, mao 8t = 1 dag som ser mye finere ut på kortet Endret 16. januar 2009 av Admin'c Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det står ikke på kortet, du må som admin si det ta det opp med læreren din. Men er det så viktig om det er gyldig eller ikke, du må ha endel fravær for å gå ned likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Sa ifra til læreren, kunne få ett vedlegg der han bekrefter at de timene jeg har vært borte har vært gyldig. Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Om det er gyldig fravær eller ikke har kun en betydning, og det er at det er lettere å forklare for foreldrene dine at du har mye fravær hvis det er gyldig... Dersom det er ting som sesjon, oppkjøring osv, så skal ikke det bli ført som fravær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå