florre Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har internett gjennom NEAS kabel brebånd. Kobler til dette gjennom et LAN. Problemet er at jeg en dag plutselig ikke lenger får lastet inn sidene til tvtorrents eller thepiratebay. Får ping'et ip'n til begge sidene på cmd, men som sagt, kommer ikke inn på sidene. Disse sidene er ikke nede, for kompiser va meg er inne der hver dag, og sjekket dette for meg. Naboen min, som jeg har nett gjennom, kommer også inn på disse sidene. Prøvd med både I.E og Firefox. Kjører windows Vista. Har prøvd å skru ned internett sikkerhetsinstillinger, deaktivert brannmur og internettsikkerhetsprogramvare, uten hell. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Prøvet å flushe dns? ipconfig /flushdns Lenke til kommentar
florian Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 ipconfig /flushdns fungerte ikke. Har også kjørt full scann etter virus og adware og spidere, og fandens oldemor, men ingenting ser ut til å fungere :/ Det gjelder KUN de to sidene thepiratebay og tvtorrents... Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvilken ISP leverandør? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Virker det om du åpner siden via en proxy? Lenke til kommentar
florre Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 ISP: NEAS Kabel bredbånd Har ikke prøvd annen proxy en det TOR programmet som kan lastes ned Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Prøv med proxy, da vel. Eller bare bruk Google og finn en proxy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå