freephone Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Heisann. Har et nr eg muligens skal kvitte meg med, og har merka meg at det fint kan selges om det er bra. Noken som veit om greie, seriøse sider der enn kan gjere sånt? Såg på qxl, men der var det kun 4nr og ingen bud inne, så virker ik som den idielle plassen for sånt..=) Takker på forhånd for svar=) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hva? Sist jeg sjekket innom var det enorme mengder gullnumre til slags på qxl. Lenke til kommentar
freephone Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 hmm..du søkte på da? kansje eg som ik finner riktig side med andre ord... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg søkte på "gullnummer". På qxl altså. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Link til gullnummerkategori http://www.qxl.no/Default/DefaultList.asp?...mp;LanguageNr=0 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Tror han klarer å skrive det inn selv. Alle disse kommer opp når man søker på "gullnummer". Endret 16. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skal ikke mye til for å kalle et telefonnummer for "gullnummer" ser det ut til. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Holder nok at det er en smule enkelt. Man skal da tjene penger. Lenke til kommentar
freephone Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 takker for alle svar=) såg jo etter førstemann som svarte at eg faktisk fant alt eg ville under "gullnummer" men noken ganger poster man før man tenker=) Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 6 av 8 nummer er jo fra samme person. Kan det hende at personen jobber i en eller annen telebedrift siden han har nasket til seg såpass like nummer? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 "Tjuvgods" må da også selges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå