Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan folkens. Følgende har vi på webben:

http://www.akropolis.no/tp_index.php?optio...=view&id=97

Dette er en joomla tilpasset greie i PHP. Jeg skal bytte den ut med noe eget produsert i C#, men jeg vil ha dette dynamisk. Dagens modell er basert på at noen taster inn tabellen i en editor (håpløst) og jeg ønsker å fiffe dette opp litt slik at den integreres med et annet system vi har gåendes.

Jeg har vært inne på tanken å bruke GridView, men ser ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Ser jo at jeg har properties som COLUMNS og ROWS, men får ikek helt dette til. Er det kansje bedre å gå veien om en Repeater? I så fall, hvordan kan jeg påvirke repeateren på en dynamisk måte i koden? Jeg vil jo ha minst mulig HTML surr inn i bildet her. Helst ønsker jeg å plassere ut en kontroll og manipulere den direkte i C#. Burde jo la seg gjøre håper jeg.

Hver "boks" skal ha muligheten til å inneholde knapper slik at man kan melde seg på via WEB..

Alle tips taes imot med stor takknemlighet...

Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er absolutt mulig å manipulere kode dynamisk. Nå sitter jeg ikke ved maskinen min så jeg får skrevet noe kode til deg, men kan se om jeg får gjort det når jeg kommer hjem senere i dag. Det er ikke den største oppgaven i verden å fikse dette tror jeg, virker som en ganske straightforward kodejobb egentlig.

Lenke til kommentar

Studerte MSDN litt på toget hjem fra jobben i dag og tror jaggu jeg har funnet ut hvordan, ved å neste en repeater. Så ut til at jeg veldig greit kunne bruke e.Item.FindControl("KolonneRepeater") og bruke resultatet videre, som igjen har sin egen Event handler. Litt krøkkete å lese seg til dette i MSDN, men jeg tror jeg får det til på den måten.

Kom alikevel med eksemplet ditt. Skal jo ikke se bort ifra at du kansje har en bedre løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...