Gå til innhold

Master i internasjonal markedsføring

Anina

Anbefalte innlegg

Jeg har en kultur bachelor med 30 sp markedsføring som gjør at jeg kan ta en master i Internasjonal Markedsføring med BI. Jeg lurer på om det er noen som har gått på BI's Master? Eller har noen gått på bacheloren Internasjonal Markedsføring og kan si meg litt om hvordan året i utlandet var? Jeg tenker litt sånn at det er litt kjedelig å være en gjeng med norske studenter som inntar campusen liksom. Føler man får mindre utbytte når det gjelder å bli kjent med andre studenter fra andre land eller de innfødte?

Jeg kunne egentlig tenkt meg til Kina men så har de bare Singapore i masteren da, men det kan sikkert være like spennende. Ellers om jeg skulle ha søkt alene til utlandet tror jeg det hadde vært litt vanskelig med tanke på at jeg vil til et asiatisk land og studere på engelsk?

Håper noen kan spe på med sine erfaringer:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok bacheloren, og var et år i Shanghai. Et veldig bra år, men som du sier så er man en gjeng med nordmenn. Og nordmenn er altfor glade i å være sammen med andre nordmenn... Spesielt vanskelig er det jo i Kina, hvor folk ikke prater så bra engelsk, og ikke tør å prate med vestlige. Og BI's opplegg her er en egen greie, og ikke noe som kombineres med andre utenlandsstudenter. Dette er dog annerledes i singepore, hvor man er mye av tiden sammen med andre utenlandsstudenter.

Er nok ikke så enkelt å finne studier på engelsk i Kina. Finnes vel en del MBA, men da må man ha mer jobberfaring.

Du får ha lykke til i letingen :)

Lenke til kommentar

Heisann:) Takk for svar:D

Jeg håper at en slik master åpner mange dører, hva vil du tro?

Du tar master i England nå? Kan du slippe å skrive master oppgave der, eller? og varer masteren i 12 måneder, i hverfall mindre enn 2 år? Syns å ha lest det en plass..

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...