Kranjcar Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan en som er 16 år få nettbank? Tenkte å bestille en fotballdrakt på nettet, men trenger nettbank for å få betalt det. Eller paypal.. Har ikke helt satt meg inn i det. Eller kan jeg bruke Electron til å betale på nettet? Takk for svar! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvis man kan betale med PayPal kan du jo bare gjöre det da. Er mulig aa legge inn penger paa PayPal via bankens lokaler hvis man fölger anvisningene til PayPal. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Hvordan gjør jeg det? Hehe, er litt null på det området! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Först: Lag deg konto paa PayPal.com Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Ok! Skal gjøre det nå. Koster det forøvrig noe? Endret 16. januar 2009 av strevens Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Er det forøvrig nødvendig at jeg fyller inn hele navnet mitt på paypal.com? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Sorry hvis jeg maser, men hadde vært fett med kjapt svar. Har lyst til å bestille drakta! =) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tipper det er best ja. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nettbank har ingen aldersgrense for å opprette. Er 15 og min ble opprettet på dagen, var bare å gå ned til min bank, ba om nettbank mamma underskrev Ferdig! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvis navnet og adressen i bestillingen din ikke stemmer med det som står i Paypal kan det hende du ikke får kjøpt varen, så sørg for at alt er korrekt Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Ok! Takk for svar! Så jeg må ha nettbank for å kjøpe varen? Må jeg dra ned til banken, eller kan jeg få det over nettet? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det enkleste er å ta med en foresatt og dra ned til banken (trenger underskrifter osv). Alternativt ringe banken og få alt tilsendt i posten. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Så jeg må ha nettbank for å kjøpe varen? Må jeg dra ned til banken, eller kan jeg få det over nettet? Nei, hvis nettsiden stötter andre betalingsmetoder (som PayPal) trenger du ikke nettbank. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Ok! Er banken oppe i morgen? Eller må jeg vente til mandag? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 ]Nei, hvis nettsiden stötter andre betalingsmetoder (som PayPal) trenger du ikke nettbank. Når han heller ikke har kredittkort, men bare VISA Electron, så må han i praksis ha nettbank for å overføre penger til PayPal-kontoen, om han da ikke fyller ut en giroblankett og betaler et kjempegebyr over skranken i banken.. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Så jeg må altså ha nettbank for å betale med paypal? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du må ha nettbank for å bruke paypal, eller du kan gå manuelt i banken å sette inn penger fra din konto til et konto nummer, der du får en egen kode på paypal sine sider, den skal stå under KID tror jeg eller så er det melding til mottaker den skal stå i. Usikker :S Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Aha! Tror jeg bare skaffer meg nettbank på mandag! Er det gratis å få nettbank? Og er de gratis å åpne en konto på paypal? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 100% gratis! Husk, hvis du mener emne er løst så klikk på knappen Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skaff deg nettbank og Visa i samme slengen. Koster vell bortimot ingenting. Lag så en PayPal konto. Legg inn VISA'et der. Følg med på kontoen via nettbank, noter ned en kode som PayPal gir deg ved og trekke noen kroner fra kontoen. De får du tilbake... Paypal har instruksene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå