Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rotter seg sammen mot luremus - på internett

Anbefalte innlegg

Sprøyt, min gode mann. Damer disser ikke menn som ikke plager dem. Get real ;-)

Anbefaler å besøke tråder der kvinner diskuterer menn sin høyde, penisstørrelse og kropp generelt. det er _mye_ pur ondskap å spore der.

Haha, ja.. Har da sett enkelte av de! Men jeg tenkte på på byen - ingen damer kommer bort til deg for å fortelle deg at du ikke er hunk osv. Damer sier sånne typer ting til menn som hitter på dem. Hvis du hadde blitt tilnærmet hver kveld du var på byen for å ha det gøy, av diverse halvstygge, halv- og helfeite damer, med dårlig sminke osv, og med blikk og tonefall som helt klart signaliserte at de var ute etter hanky-panky med deg, hva ville DU gjort da.. ?

Og ingen av damene har bedt hverken meg, deg eller andre menn å gå inn på diskusjonsforumene deres og myse. De kommer heller ikke til mannsforum for å snakke om slike ting. Vi oppsøker dem. Hva sier du da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe galt i at han vil ha meg, men da vil jeg at han skal ha meg og at han er seg selv..

Er så mange som er under den oppfatning at "nei, jenter vil ikke ha oss som vi er, eller jenter som tenker at gutter ikke vil ha oss som vi er"

Er vi alle så fæle altså?? At vi må bøye oss under oppførselen og tips fra folk som har vært over gjennomsnittet heldige her i livet?

Det er faen meg kun flaks alt sammen.. hvordan vi ser ut, hvordan erfaringer vi havner utfor.. Dårlig gjort synes jeg! Er lei av alle "regler" som man må følge for å være god nok!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Det er ikke noe galt i at han vil ha meg, men da vil jeg at han skal ha meg og at han er seg selv..

Er så mange som er under den oppfatning at "nei, jenter vil ikke ha oss som vi er, eller jenter som tenker at gutter ikke vil ha oss som vi er"

Er vi alle så fæle altså?? At vi må bøye oss under oppførselen og tips fra folk som har vært over gjennomsnittet heldige her i livet?

Det er faen meg kun flaks alt sammen.. hvordan vi ser ut, hvordan erfaringer vi havner utfor.. Dårlig gjort synes jeg! Er lei av alle "regler" som man må følge for å være god nok!

Flaks eller uflaks, verden er nå en gang slik at den er overfladisk. Den store majoriteten av mennesker er heller totalt blottet for integritet, selvstendighet og moral. Noe som gjør at en fort gir opp og føyer seg inn i massene. Det er der PUA o.l. finner sin "lykke".

Vi kan tviholde på vår oppfattning og vår integritet gjennom hele livet (Det gjør jeg.), men vi bør ikke ha noen forventing om å finne noen å dele livet med. Til det finnes det for få mennesker med integriteten i behold.

Forøvrig så vil jenter ha gutta som kan fremvise sosial status og/eller penger. Så en kan som mann være så grisepen eller hyggelig og snill som en bare vil. jenter vil sky deg som pesten til den dagen du kan diske opp med fritt fram i London sine handlegater og tre fire ferier i året til varme strøk. At folk tyr til PUA for litt kortvarig lykke kan en sånn sett ikke klandre PUA'er for. Mens andre velger å være singel så lenge en ikke får det en _faktisk_ vil ha.

Lenke til kommentar
Forøvrig så vil jenter ha gutta som kan fremvise sosial status og/eller penger. Så en kan som mann være så grisepen eller hyggelig og snill som en bare vil. jenter vil sky deg som pesten til den dagen du kan diske opp med fritt fram i London sine handlegater og tre fire ferier i året til varme strøk. At folk tyr til PUA for litt kortvarig lykke kan en sånn sett ikke klandre PUA'er for. Mens andre velger å være singel så lenge en ikke får det en _faktisk_ vil ha.

Hvilken slags virkelighet er det du beskriver her da, BrutalMann?? Flertallet av damer er da ikke sånn. Hvem er det som er sånn? Er det ikke kun golddiggerne? Veldig unge og blonde damer? Flertallet av damer her i landet er i jobb nå, og har såpass med selvrespekt at de betaler for sine egne ferieturer.

Kunne jeg spurt hvilke slags kretser du beveger deg i? Det virker hverken normalt eller fornuftig, dette.

Kan da vel heller ikke være så mange menn som disker opp med så mye spandering på damer.

Som sagt, mistenker litt spesielt miljø her, samt veldig fastsnekrede oppfatninger om verden og alle i den...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvilken slags virkelighet er det du beskriver her da, BrutalMann?? Flertallet av damer er da ikke sånn. Hvem er det som er sånn? Er det ikke kun golddiggerne? Veldig unge og blonde damer? Flertallet av damer her i landet er i jobb nå, og har såpass med selvrespekt at de betaler for sine egne ferieturer.

Kunne jeg spurt hvilke slags kretser du beveger deg i? Det virker hverken normalt eller fornuftig, dette.

Kan da vel heller ikke være så mange menn som disker opp med så mye spandering på damer.

Som sagt, mistenker litt spesielt miljø her, samt veldig fastsnekrede oppfatninger om verden og alle i den...

Jeg synes brutal_mann sier utrolig mye riktig her . Virker som han har mye erfaring og kjenner til det meste. Jeg jobber mye i felten og har driver mye med PUA oppe i Nord-Norge. Er ikke så mye utbredt at dette her , men er kun en fordel for meg. Vist man er så blind at man sier at jenter ikke vil ha gutter som kan fremvise sosial status og/eller penger. Så er det et tegn på at man selv må jobbe med noe. Man kommer seg ikke videre selv uten å inrømme dette.

Nøkkelen til sukse er å få seg denne kunnskapen og nøkkelen til å bruke den makten;)

Lenke til kommentar
driver mye med PUA oppe i Nord-Norge. Er ikke så mye utbredt at dette her , men er kun en fordel for meg. Vist man er så blind at man sier at jenter ikke vil ha gutter som kan fremvise sosial status og/eller penger. Så er det et tegn på at...

En sjømannsbrud er en sjømannsbrud er en sjømannsbrud er en sjømannsbrud...

De damene som lar seg imponere av de som sitter på byen og skryter av at de har arvet, har kredittkortet og jesusgenseren parat, ja de damene er jaggu ikke mye interessant for ordentlige folk - de damene er det nok bare "slike som deg" som vil ha, og da grenser man opp mot gråsonen på grensa til å bli horekunde..

Men dette blir en helt annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...