Gå til innhold

Gateway College på Cuba

junemari

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann:D Jeg har reist med gateway college for ett par år siden, reiste da til Mexico. Kjempespennende! Anbefales!Har også ei vennine som dro til Cuba, hun likte det godt, var litt kluss med lærerne men virket som om det gikk bra. Det var minne for livet:) Du lærer mest spansk når du bor hos en familie, samtidig er det noe språk utviklings hindring når det er såpass med nordmenn, men sånn er det da. Synes egentlig at det passer best til dem som kommer rett fra videregående (for det er som oftest flertallet av de som reiser)

Lenke til kommentar
Heisann:D Jeg har reist med gateway college for ett par år siden, reiste da til Mexico. Kjempespennende! Anbefales!Har også ei vennine som dro til Cuba, hun likte det godt, var litt kluss med lærerne men virket som om det gikk bra. Det var minne for livet:) Du lærer mest spansk når du bor hos en familie, samtidig er det noe språk utviklings hindring når det er såpass med nordmenn, men sånn er det da. Synes egentlig at det passer best til dem som kommer rett fra videregående (for det er som oftest flertallet av de som reiser)

Takk for svar : ))

Synes det høres skikkelig spennende ut! Går første året på vgs nå, har spansk 1 her, læreren er skikkelig flink og hun gjør spansk så gøy, at det er pga henne jeg har bestemt meg for å lære meg spansk.

Til neste år skal jeg til USA, da må jeg bo hos en vertsfamilie, så tenkte jeg skulle se hvordan det passer for meg å bo i en fremmed familie.. Ville egentlig dra til Argentina, men fikk ikke lov.

Klart det blir endel språkforhindring av at så mange er nordmenn. Men er det noe internasjonalt miljø, eller er det store flertallet nordmenn?

Har tenkt å reise året etter vgs om det blir noe av; )

June

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...