Nervevrak Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 K, nå er jeg ganske desperat :-? Har søkt rundt i 3 timer på alskens steder. Men finner det ikke Og siden det er en drøss her som nesten ikke gjør noe annet en å surfe, så muligens noen her har link til det jeg prøver å finne.... Det er en radiostasjon i USA hvor programlederne har laget etterligning av en 2-takter kun ved hjelp av stemmen, og en sammerullet papir foran kjeften. Lydklippet har gått som en farsott over det meste av nettet. Og er sinsykt artig. Noen som har link til en side som har denne lydsnurten??? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 http://www.savageresearch.com/humor/insanityTest.html Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Men det var det med å laste ned lyden da. Kan ikke finne link til lydfilen i source code'n. Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det er fordi det er en Flash fil. Du kan hente flash-fila fra Temporary Internet Files (.swf fil). Finnes også verktøy som kan hente ut wav fila fra Flash'en Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 ...fordi det er en flash-fil, men den kan du lett plukke i stykker og ta ut lyden. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det er akkurat den samme filen de spiller på Holger Nielsens Metode på P3 innimellom. Men da trur jeg den er lenger. Skulle likt å hatt hele versjonen i god kvalitet. Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Den ligger på hjemmesiden til det programmet i USA, men klarer ikke å finne tilbake til siden Det var en 3-4 til de hadde laget, men de var ikke så bra. Og lyden fra en Enduro? fra "Isle of man" som en lytter hadde laget som også var bra. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Noen som har prøvd å søke etter noen wav eller mp3 filer på KaZaA eller tilsvarende da? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det er vel ikke denne du er på utkikk etter vel? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det er vel ikke denne du er på utkikk etter vel? Croyfer... U made my day!!! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Stilig! Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 fant den samme lyden her http://www.v1sual.net/flash/Movies/14m.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå