kybstud Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Ifølge nrk.no har AC Milan mottatt et bud på 1,4 mrd norske kroner. Det er ut av alle proposjoner. Forrige overgangsrekord var på 600 mill. 1,4 mrd er over dobbelt så mye. Kakà selv tilbys en bra lønn også. Kan det takkes nei til dette tilbudet? Kilde: http://www.nrksport.no/fotball/premier_league/1.6435633 Endret 15. januar 2009 av ozi3333 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Mark Hughes ville jo ikke betale overpris, hehe, men kilden til NRK var ikke nevnt? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Den er lagt ut Kilde: http://www.nrksport.no/fotball/premier_league/1.6435633 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 City har overtatt rollen til Chelsea, blir interessant å sjå om dei vil få like gode resultater. Samtidig er ikkje alle desse oljefolka og pengene dei putter inn i fotballen like bra. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 1,4 mrd for Kaka er 900 mill for mye. Jeg blir derimot mest skremt av lønningene det er snakk om. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er rett og slett sykt. Rike onkler vil ødelegge fotballen. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 400k dagslønn? Det er jo over gjennomsnittet på nordmenns årslønn. Det er alt for sykt, og de kan jo nesten ikke takke nei til et slikt tilbud. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Mer enn det. 5,25 mill i uka = 750.000 per dag. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hva er egentlig problemet med at penger er det det står på når klubber/spillere velger sine transfers? Det har jo i flere tiår vært lovlig/akseptert med kjøp og salg av spillere. Skjønner ikke hvordan et slikt kjøp/salg som Kaká til Man.City vil være så mye verre bare fordi man snakker om en ny rekord i salgssum/spillerlønning? Det er jo ikke som om man i fremtiden vil se at gjennomsnittsbeløp brukt på spillere vil gå ned... Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ser ikke det store problemet, det ble spådd at verden skulle gå under når Brian Clough smalt 1 million pund i bordet for Trevor Francis. Og når Zidane gikk for nærmere 50 millioner pund. Verden, og fotballen, lever fortsatt og det kommer ikke til å forandre noenting om Kaka går for 100 millioner pund Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jeg er Milan-supporter (var ihvertfall, følger ikke mye med på fotball akkurat nå), og håper Milan og Kaká takker ja. Bortsett fra at de får usannsynlig mye penger, tror jeg det kan bli som da Arsenal solgte Henry, selv om Kaká er mer lagspiller enn han er/var. De andre spillerne får bedre selvtillit på banen, de går ikke rundt og håper at én eneste spiller skal redde dagen, og nye spillere får prøve seg. Og det sto vel noe i artikkelen om at Kaká ikke var helt fornøyd med rollen sin i laget nå? For to år siden hadde jeg ikke sagt det samme, men nå er det bare å selge etter min mening, spesielt for den prisen. Endret 18. januar 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Milan beholder Kakà Som Milan-supporter veit jeg ikke helt hva jeg synes. Han er en av verdens beste spillere, men Milan er ikke akkurat et drittlag uten han heller. 1,4 milliarder er også ekstremt mye penger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Mer enn det. 5,25 mill i uka = 750.000 per dag. 31 250 kr per time! Det er jo ca. månedslønnen til normale folk! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Sykt! Hadde dog vert artig å sett Kaka i PL! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Neh, tror ikke han hadde gjort seg noe bra. Lenke til kommentar
AmundH Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Godt å vite at ikke alle er som Robinho og bare lar seg kjøpe for penger. Kaká har nok heldigvis ambisjoner om å oppnå resultater i en toppklubb, ikke bare tjene mest mulig penger. Milan er en av de klubbene jeg har minst til overs for, men for fotballens skyld er jeg glad det ikke ble noe salg. Håper alle de andre internasjonale stjernene har samme vett som Kaká og at de klarer å takke nei. Men før eller siden må vel City få napp. Trist Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvorfor må hver toppspiller på død og liv gå til en allerede toppklubb? Tenk så spennende og utfordrene det kan være å gå til en litt mer ordinær klubb. Det trenger for faen ikke være mangel på ambisjoner, og penger bla bla. Er så lei av at folk tar alle rykter som står i avisene for god fisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå