Gå til innhold

Milan Har Offisielt Mottatt Et Bud På 1,4 Mrd Nok For Kakà

kybstud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig problemet med at penger er det det står på når klubber/spillere velger sine transfers? Det har jo i flere tiår vært lovlig/akseptert med kjøp og salg av spillere. Skjønner ikke hvordan et slikt kjøp/salg som Kaká til Man.City vil være så mye verre bare fordi man snakker om en ny rekord i salgssum/spillerlønning? Det er jo ikke som om man i fremtiden vil se at gjennomsnittsbeløp brukt på spillere vil gå ned...

Lenke til kommentar

Ser ikke det store problemet, det ble spådd at verden skulle gå under når Brian Clough smalt 1 million pund i bordet for Trevor Francis. Og når Zidane gikk for nærmere 50 millioner pund. Verden, og fotballen, lever fortsatt og det kommer ikke til å forandre noenting om Kaka går for 100 millioner pund :)

Lenke til kommentar

Jeg er Milan-supporter (var ihvertfall, følger ikke mye med på fotball akkurat nå), og håper Milan og Kaká takker ja. Bortsett fra at de får usannsynlig mye penger, tror jeg det kan bli som da Arsenal solgte Henry, selv om Kaká er mer lagspiller enn han er/var. De andre spillerne får bedre selvtillit på banen, de går ikke rundt og håper at én eneste spiller skal redde dagen, og nye spillere får prøve seg. Og det sto vel noe i artikkelen om at Kaká ikke var helt fornøyd med rollen sin i laget nå?

For to år siden hadde jeg ikke sagt det samme, men nå er det bare å selge etter min mening, spesielt for den prisen. :)

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Godt å vite at ikke alle er som Robinho og bare lar seg kjøpe for penger. Kaká har nok heldigvis ambisjoner om å oppnå resultater i en toppklubb, ikke bare tjene mest mulig penger. Milan er en av de klubbene jeg har minst til overs for, men for fotballens skyld er jeg glad det ikke ble noe salg.

Håper alle de andre internasjonale stjernene har samme vett som Kaká og at de klarer å takke nei. Men før eller siden må vel City få napp. Trist

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvorfor må hver toppspiller på død og liv gå til en allerede toppklubb? Tenk så spennende og utfordrene det kan være å gå til en litt mer ordinær klubb. Det trenger for faen ikke være mangel på ambisjoner, og penger bla bla. Er så lei av at folk tar alle rykter som står i avisene for god fisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...