medlem-82104 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei! Jeg er på jakt etter de pluggene som man kobler lyspærene (H4) i. Altså selve pluggen, ikke lyspæra Jeg har en Nissan Primera 1994 modell. Lurer på om det går an å få tak i dette nytt? Eventuelt hvor og prisklassen det ligger på? Greit å vite sånn ca. pris hvis det ikke finnes nytt og jeg må til skraphandleren.. har hørt at de har en tendens til å overprise delene sine... Mvh Andak Lenke til kommentar
gxi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Plugger til H4 har jeg sett vært solgt generelt på bilrekvistaforhandlere. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg er på jakt etter de pluggene som man kobler lyspærene (H4) i. Altså selve pluggen, ikke lyspæra Jeg har en Nissan Primera 1994 modell. Lurer på om det går an å få tak i dette nytt? Eventuelt hvor og prisklassen det ligger på? 14,90 kr/stk på Biltema... Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Ahh! Dette er helt sikkert standarisert! Takk skal dere ha Andak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå