sirfresh Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 han nederste må stå oppreist, eller så skyter den øverste skeivt oobs :/ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 cs er bra, dere er bare misunnelige siden dere aldri klarte å spille det. jeg tror nok alle klarer å spille cs hvis de gidder litt du er nok bare en fjortiss og du snakker om gode argumenter ? Jeg kan faktisk avsløre at han er 20 år gammel. han kan jo fortsatt være fjortiss i hodet for det. ikke at jeg tror han er det Joda, han er nok det Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 jeg tror nok alle klarer å spille cs hvis de gidder litt Sånn er det med alle spill! Fjortis er ikke en alder..det er en tillstand. Joda, men du burde kanskje lære deg å skrive først Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg kan faktisk avsløre at han er 20 år gammel. Fjortis er ikke en alder..det er en tillstand. Enig, den kan henge igjen til langt oppe i 20-årene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Fjortis er ikke en alder..det er en tillstand. Joda, men du burde kanskje lære deg å skrive først Vel...kanskje jeg burde. Men du beviser jo bare min påstand nå... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 folk tror at det bare er fjortiser som spiller cs. tipper 1/5 er fjortiser av de som spiller. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 /me spiller ikke CS fordi /me ikke har gyldig serieNR Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Fjortis er ikke en alder..det er en tillstand. Så sant så sant! Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Det går an og spille cs uten og være som de på det bilet eller De på denne linken: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...c=99300&forum=5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå