Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Utrolig bra Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Du hadde rett...det er søppel. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hehehe skjer i SOF2 også. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 I sof2 er det en av de beste angreps taktikkene skal jeg si deg fienden blir alltid like overrasket og får sjokk.. og blir skutt! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 jeg bare lurer på om dere er stolte over svara deres? eneste jeg ser er jo :lol: ! så jeg lurer .. er dere stolte over de svarene det? jeg synes bildet er kjedelig .. OHH SE PÅ MEG! patetisk Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Dette forumet trenger en minimums antall tegn for å poste et svar. Patetisk.. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 jeg bare lurer på om dere er stolte over svara deres?eneste jeg ser er jo :smilies: så jeg lurer .. er dere stolte over de svarene det? jeg synes bildet er kjedelig .. OHH SE PÅ MEG! patetisk Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 jeg bare lurer på om dere er stolte over svara deres? eneste jeg ser er jo :lol: ! så jeg lurer .. er dere stolte over de svarene det? jeg synes bildet er kjedelig .. OHH SE PÅ MEG! patetisk Trenger ikke en 5-siders avhandling om hvorfor de synes det var morsomt da, det er vel rimelig selvforklarende ? Bildet er forresten morsomt, det er du som er av ukorrekt oppfatning :wink: Hm, jeg fikk lyst til å lage en cs- film med de mest særegne elementene.... kniv i ryggen i spawn, teamflash, duck-jumping etter seier, osv Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 cs er bra, dere er bare misunnelige siden dere aldri klarte å spille det. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 cs er bra, dere er bare misunnelige siden dere aldri klarte å spille det. du er nok bare en fjortiss Lenke til kommentar
SoW Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Litt rått bilde, fikk smilebandett litt opp.. :-? Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 cs er bra, dere er bare misunnelige siden dere aldri klarte å spille det. du er nok bare en fjortiss jaha? bra argumentert Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 cs er bra, dere er bare misunnelige siden dere aldri klarte å spille det. du er nok bare en fjortiss jaha? bra argumentert Jeg kan faktisk avsløre at han er 20 år gammel. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg kan faktisk avsløre at han er 20 år gammel. Fjortis er ikke en alder..det er en tillstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå