Beges Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er dette alvorlig? Står i revet at dette er en ting jeg skal huske å ta med på sesjon, men lærernmin dro det inn når hun skulle ordne slik at jeg ikke får fravær.. Vil jeg bli stilt for krigsrett, få refs eller no? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nei, nei, du er da ikke Norges første person som har mista innkallingskortet. Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, som Rayline sier. Ta med leg og alt det andre så tviler jeg på at det blir no problem Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Skulle være greit og ringe vernepliktsverket dersom man er usikker og få en evt kopi. Er ikek grunn til og vøre nervøs for alle kan miste ting og du er sikekrt ikek den første. http://www.mil.no/felles/vpv/start/innrulleringogsesjon/ Endret 16. januar 2009 av Lugmeister Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Poi, det gikk bra uteninnkallingskort Ingen som nevnte det, heller. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Innkallingskortet kan være kjekt når man skal ta tog eller buss og har krav på rabatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå