_corsten_ Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 heysann jeg har en plextor 16x. når jeg skal brenne vanlige CD-er (audio og data fra hd) så går det helt fint, men når jeg skal brenne ut bin filer med f.eks fireburner og cdrwin så kommer det frem en feilmelding om at han ikke finner brenneren. det er ganske frusterende, for når jeg "pakker" ut bin filen med isobuster så blir det av og til over 700mb og da kan jeg ikke brenne ut det jeg hadde tenkt. håper på raskt svar. mvh gunnar Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Prøv å brenne BIN/CUE med BlindWrite. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Quote: On 2001-09-30 07:19, _corsten_ skrev:heysannjeg har en plextor 16x. når jeg skal brenne vanlige CD-er (audio og data fra hd) så går det helt fint, men når jeg skal brenne ut bin filer med f.eks fireburner og cdrwin så kommer det frem en feilmelding om at han ikke finner brenneren. det er ganske frusterende, for når jeg "pakker" ut bin filen med isobuster så blir det av og til over 700mb og da kan jeg ikke brenne ut det jeg hadde tenkt. håper på raskt svar.mvh gunnar hvis du sjekker på hjelp på programmet så ser du nok at brenneren din ikke står i lista som supporta brennere....(som min arrrgh) så jeg laste ned noe som het ISOBUSTER da kan du gjøre om BIN/QUE til raw elller bare filene Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Jeg opplevde tilsvarende problemer en stund tilbake. Problemet ble borte da kopierte inn cd-rom/cd-brenner driverne inn til CDRWin og Fireburner mappene. Jeg skal sjekke det når jeg kommer hjem i dag. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Svaret på en slik ting er som vanlig Nero! Velg "burn image" fra fil menyten, velg "alle filer" og velg .bin-fil, brenn på og vær fornøyd. Husk bare å velge riktig brennemetode der, husker ikke om man skulle ha mode1 eller mode 2 Lenke til kommentar
aloo Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 hei.. u kan bruke cdrwin... Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Enig med desertglow. BRUK NERO! Nero er kongen over brenneprogz! Nero eier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå