Gå til innhold

Mobil Fra Cdon.com - I Postkasse Eller Postkontor?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vet ikke om dette er helt riktig sted å poste, men jeg bestilte en Sony Ericsson C905 fra CDON.com for én uke siden. I dag ble statusen satt til "Sendt", og jeg har fått mail med sporingsnr og sånn. Sporingsnummeret er ikke blitt aktivert på Posten.no.

Det jeg lurer på er om denne mobilen vil havne i Postkassen min, eller på postkontor? Jeg skal kanskje bort i helgen, og om den ikke kommer i morgen, så hadde det vært litt dumt om en dyr telefon lå ubeskyttet i postkassen min en hel helg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg vet ikke om dette er helt riktig sted å poste, men jeg bestilte en Sony Ericsson C905 fra CDON.com for én uke siden. I dag ble statusen satt til "Sendt", og jeg har fått mail med sporingsnr og sånn. Sporingsnummeret er ikke blitt aktivert på Posten.no.

Det jeg lurer på er om denne mobilen vil havne i Postkassen min, eller på postkontor? Jeg skal kanskje bort i helgen, og om den ikke kommer i morgen, så hadde det vært litt dumt om en dyr telefon lå ubeskyttet i postkassen min en hel helg...

Hvis du har fått sporingsnummer så er den blitt sendt som en vanlig pakke. Da havner den på postkontoret. Grunnen til at det står "sendt" kan være at den er blitt ferdig behandlet og pakket fra butikken, og ligger og venter på at posten skal hente pakkene. Da vil det nok komme opp innlevert på sporingen i løpet av morgendagen  :)

Lenke til kommentar
Hei

Hvis du har fått sporingsnummer så er den blitt sendt som en vanlig pakke. Da havner den på postkontoret. Grunnen til at det står "sendt" kan være at den er blitt ferdig behandlet og pakket fra butikken, og ligger og venter på at posten skal hente pakkene. Da vil det nok komme opp innlevert på sporingen i løpet av morgendagen  :)

Ok, flott, da kan jeg altså bare reise bort og vite at pakken er i trygge hender på postkontoret :thumbup:

Lenke til kommentar

Får du servicepakke med sporing er ikkje det noko problem, dei blir alltid satt på postkontoret og du får hentelapp i posten.

Er du framleis i tvil kan du lese denne PDF-fila, finn Servicepakke i øverste kolonne og Utleveringsmåte i rad 5. Der står det, om Servicepakker:

Pakken hentes på postkontor/Post i Butikk eller kjøres ut via landpostbud.

Det er litt av sikkerheten med servicepakker.

Du kan og følge med på framgangen på pakkesporinga. Der vil det stå, når pakken kjem til ditt postkontor; "Varsel sendt" eller noko i den duren. Ein servicepakke må signerast for ved henting.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...