Calle2k Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Har en router, D-Link di 634m, som jeg har xboxen og 3 pcer koblet til. Xboxen og en stasjonær pc er koblet til routeren med kabel, og de to resterende pcene, som er laptops, er tilkoblet med trådløst nettverk inn til routeren. Og så til problemet mitt, jeg får koblet til Xbox Live, men ikke til min laptop. Både laptopen og xboxen er skrudd på og tilkoblet, men jeg finner ikke xboxen i nettverket på laptopen, og den blir ikke gjenkjent som en extender enhet. Xboxen vises rett og slett ikke i nettverksoversikten. Jeg har vært inne på routeren og der står også bare de 3 pcene her i huset under tilkoblede enheter. Jeg har sett litt på Ip adressene, og pcene og routeren bruker 192.168.0.xx , mens xboxen bruker en Ip følgende 10.0.0.xx . En annen ting jeg har sett i oversikten på routeren er at den har begge Ip adressene. Noen som skjønte hva jeg mener og kan hjelpe asap?? Har slitt med dette fra dag 1 På forhånd takk Edit: Ingen som vet? Altså kort sagt er problemet mitt at xboxen ikke dukker opp i nettverket, men den har nett og jeg kommer inn på xbox live. Og av at den ikke kommer opp i nettverket får jeg ikke extendert eller streamet musikk etc. Endret 16. januar 2009 av Calle2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå