Gå til innhold

Donnie Darko DVD med norsk tekst ?

MKej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig tungt skrevet, men det jeg tror han mener er at hvis du velger norsk teksting på filmen, så er den svensk i stedet.

Ser ut som CDON er klar over det. Det står på informasjonen om DD at den har; Tekst: Dansk, Finsk, Svensk.

Bildet av coveret derimot, har det norske flagget og det står "norsk tekst" siden av...

Jeg har en versjon med engelsk tekst, det holder lenge.

Lenke til kommentar
Jeg har Donnie Darko med norsk undertekst, kjøpte den på platekompaniet i høst.

Jeg har også filmen med norsk undertekst. Single Disc utgave, mener jeg å huske (har den ikke foran meg nå).

Er i allefall samme coveret som den som er på CDON. Rart at det ikke er norsk tekst på de de selger der, siden det er norsk flagg på coveret. Tror jeg kjøpte den på Platekompaniet for et år siden, kanskje. Ser at den utgaven ikke lenger finnes på sidene dem.s

441675.jpg461927.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har den versjonen som er bilde av rett over her, og som sagt tidligere så velger man norsk tekst, men det blir likevel svensk. Feilproduksjon regner jeg med.

Så finnes nok ikke noen versjon med norsk tekst, akkurat som med Deliverance/Picnic med døden.

Endret av Levaiathan
Lenke til kommentar
Jeg har den versjonen som er bilde av rett over her, og som sagt tidligere så velger man norsk tekst, men det blir likevel svensk. Feilproduksjon regner jeg med.

Så finnes nok ikke noen versjon med norsk tekst, akkurat som med Deliverance/Picnic med døden.

Nei, stemmer det.. Jeg bare fant det opp..

EDIT: Sorry, når jeg tenker etter så har jeg hadde jeg Donnie Darko i nedlastet versjon før jeg kjøpte den. Det kan godt hende at jeg bare har sett den nedlastede, og at det var custom sub på den! Det må jeg sjekke når jeg kommer hjem i februar!

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...