MKej Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hey Finnes det i det hele tatt ? Kjøpte dvd'en på cdon og når jeg velgt norsk tekst kom det svensk! Jeg er ikke den første heller, tror alle de dvd'ene er sånn: http://vgd.no/musikk-tv-og-film/film/tema/...onnie-darko-dvd Er det noen her som vet om dvd med norsk tekst ? Endret 15. januar 2009 av MKej Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Kjøpte dvd'en på cdon og der var norsk tekst spor svensk! Huh? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Veldig tungt skrevet, men det jeg tror han mener er at hvis du velger norsk teksting på filmen, så er den svensk i stedet. Ser ut som CDON er klar over det. Det står på informasjonen om DD at den har; Tekst: Dansk, Finsk, Svensk. Bildet av coveret derimot, har det norske flagget og det står "norsk tekst" siden av... Jeg har en versjon med engelsk tekst, det holder lenge. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Tror ikke det finnes noen versjon av filmen med norsk tekst. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det gjør det, men jeg vet ikke hvilken av de. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har Donnie Darko med norsk undertekst, kjøpte den på platekompaniet i høst. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har Donnie Darko med norsk undertekst, kjøpte den på platekompaniet i høst. Jeg har også filmen med norsk undertekst. Single Disc utgave, mener jeg å huske (har den ikke foran meg nå). Er i allefall samme coveret som den som er på CDON. Rart at det ikke er norsk tekst på de de selger der, siden det er norsk flagg på coveret. Tror jeg kjøpte den på Platekompaniet for et år siden, kanskje. Ser at den utgaven ikke lenger finnes på sidene dem.s Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jeg har den versjonen som er bilde av rett over her, og som sagt tidligere så velger man norsk tekst, men det blir likevel svensk. Feilproduksjon regner jeg med. Så finnes nok ikke noen versjon med norsk tekst, akkurat som med Deliverance/Picnic med døden. Endret 16. januar 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jeg har den versjonen som er bilde av rett over her, og som sagt tidligere så velger man norsk tekst, men det blir likevel svensk. Feilproduksjon regner jeg med.Så finnes nok ikke noen versjon med norsk tekst, akkurat som med Deliverance/Picnic med døden. Nei, stemmer det.. Jeg bare fant det opp.. EDIT: Sorry, når jeg tenker etter så har jeg hadde jeg Donnie Darko i nedlastet versjon før jeg kjøpte den. Det kan godt hende at jeg bare har sett den nedlastede, og at det var custom sub på den! Det må jeg sjekke når jeg kommer hjem i februar! Endret 16. januar 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå