Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mister kontroll når jeg er kåt


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter, jeg var akkurat som deg på din alder. Runket litt til gutter her, litt til jenter der, litt til forskjellige fetisher jeg hadde, and so on. Ble dritkåt og runket for å få umåtelig tilfredsstillelse. Etterpå angret jeg.

 

Konklusjonen min er da at det lille hodes behov kommer i førsterekke foran det store hodet. Hodene er egentlig ikke enige. Når lille hodet har fått det som det vil, tar store hodet kontrollen, ser hva lille hodet har gjort, og angrer - pga store hodet har egentlig ansvar for lille hodets handlinger.

 

Vil også nevne at jeg en lang period angret for å runke generelt, pga jeg da syndet mot Gud og ville komme til helvete. Anbefaler folk å holde seg unda kristendom.

Lenke til kommentar
Anbefaler folk å holde seg unda religion.

Amen

 

Til trådstarter må jeg si at anger for runking er noe som går over, gjorde det før, men alle gjør det, og det er sunt. Det eneste er at man fort kan gjøre ting som gjør vondt i ettertid, og det er mindre kult :p (vanlig runking gjør ikke det)

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
Gjest Guest_traadstarter_*
Runket litt til gutter her, litt til jenter der, litt til forskjellige fetisher jeg hadde, and so on. Ble dritkåt og runket for å få umåtelig tilfredsstillelse. Etterpå angret jeg.

 

Der traff du spikeren på hodet! Jeg har det på NØYAKTIG samme måte. Men det jeg er nysjerrig på er, vokste du det av deg senere? Tenner du på "vanlige" jenter nå?

Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg er en gutt på 13(snart 14) år, som tenner på veldig mye rart. Blant annet kan jeg nevne andre gutter og min lillesøster. Problemet er at når jeg blir kåt, gjør jeg alt for lett det jeg tenner på, og etter at jeg har runket og kommet, angrer jeg noe helt sinnsykt. Har hatt dette problemet siden rundt 4.klasse, og husker enda at jeg hadde et seksuelt forhold til en annen gutt, men at jeg alltid angret når jeg ikke var kåt lenger. Jeg har gjort mye rart som jeg skammer meg over, men når jeg er kåt klarer jeg rett og slett ikke å skjelne mellom rett og galt.

 

Noe jeg kan gjøre?

 

Er redd du havner bak murene engang mann. Dette høres ikke ut som noen normalt seksuallitet for en 14 år gammel gutt. Om du tenner på din lillesøster ved 14 års alder burde dine foreldre omskjært deg asap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man tenner på mye rart, men de fleste av oss har noen moralske verdier som hindrer oss i gjøre det aller verste. Ser ikke problemet med å ha fantasier. Dette er ikke noe man kan styre uansett. Når det kommer til anger så skjønner jeg hva du prater om. Ting kan gå over styr; men når kukkefant styrer så...ja...da er det kukkefant som styrer.

Lenke til kommentar
Er redd du havner bak murene engang mann. Dette høres ikke ut som noen normalt seksuallitet for en 14 år gammel gutt. Om du tenner på din lillesøster ved 14 års alder burde dine foreldre omskjært deg asap.

 

Jøss. Enda en gang slår en lettere anonym bruker til med et særdeles lite nyansert og reflektert innlegg. Gratulerer. Du gled rett inn i den eviglange, stadigvoksende og aldri så lite retarderte rekken av virkelig geniale mennesker.

 

On Topic: Trådstarter. Fantasier er ikke noe man må utføre i virkeligheten. Vil tro at de fleste har nappet løken til en eller annen absurd tanke, så lenge man klarer å styre seg noenlunde er det ikke noe problem. Sikkert litt kjipt å ende opp som: "Han derre som runka i timen i 8. klasse", men det vil alltid være noen som er det, og som vokser det av seg. Du har pent lite å frykte.

Lenke til kommentar
Er redd du havner bak murene engang mann. Dette høres ikke ut som noen normalt seksuallitet for en 14 år gammel gutt. Om du tenner på din lillesøster ved 14 års alder burde dine foreldre omskjært deg asap.

 

Er virkelig ikke sikker på om en omskjæring ville hindret ham fra å få seksuell tenning av lillesøstera si.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Skriveferdighetene dine som 13-åring er mer unormalt vil jeg tro. Men husk at det ikke skal være komma før du skriver "og". :thumbup:

 

Men så klart virker du svært unormal. Ingen andre enn dine kompiser skal bli tent av søstra di. Slutt å lukte på trusene hennes i dag.

 

hahaha eni der. truselukting er ekkelt. har vert innom den veien, men det varte 10 min så blei æ kvalm xD haha, kan flire av d nu. lenge sia, men da var d spennanes å nytt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Morsomt med en over to år gammel tråd hvor jeg i tillegg har utviklet mine egne skriveferdigheter nok til å se at jeg har tatt feil.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...