Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mister kontroll når jeg er kåt


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er en gutt på 13(snart 14) år, som tenner på veldig mye rart. Blant annet kan jeg nevne andre gutter og min lillesøster. Problemet er at når jeg blir kåt, gjør jeg alt for lett det jeg tenner på, og etter at jeg har runket og kommet, angrer jeg noe helt sinnsykt. Har hatt dette problemet siden rundt 4.klasse, og husker enda at jeg hadde et seksuelt forhold til en annen gutt, men at jeg alltid angret når jeg ikke var kåt lenger. Jeg har gjort mye rart som jeg skammer meg over, men når jeg er kåt klarer jeg rett og slett ikke å skjelne mellom rett og galt.

 

Noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro at dette er noe du vokser av deg med årene, unge ekperimenterer ofte med ulike følelser og tanker i forhold til sexualitet. Dette er bare sunt -og noe mange av oss fortsetter med når vi blir voksne. Jeg har også mange "rare" fantasier av og til...

 

At du angrer etterpå kan være fordi at du føler at du har gjort noe "galt" Men du skal vite at det er ingen ting å skamme seg over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Skriveferdighetene dine som 13-åring er mer unormalt vil jeg tro. Men husk at det ikke skal være komma før du skriver "og". :thumbup:

 

Men så klart virker du svært unormal. Ingen andre enn dine kompiser skal bli tent av søstra di. Slutt å lukte på trusene hennes i dag.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg er en gutt på 13(snart 14) år, som tenner på veldig mye rart. Blant annet kan jeg nevne andre gutter og min lillesøster. Problemet er at når jeg blir kåt, gjør jeg alt for lett det jeg tenner på, og etter at jeg har runket og kommet, angrer jeg noe helt sinnsykt. Har hatt dette problemet siden rundt 4.klasse, og husker enda at jeg hadde et seksuelt forhold til en annen gutt, men at jeg alltid angret når jeg ikke var kåt lenger. Jeg har gjort mye rart som jeg skammer meg over, men når jeg er kåt klarer jeg rett og slett ikke å skjelne mellom rett og galt.

 

Noe jeg kan gjøre?

 

 

Å hold deg langt unna lillesøsteren din er det viktigste:!:

Endret av Afghan0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...