Gjest gutt95 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei, Jeg er en gutt på 13(snart 14) år, som tenner på veldig mye rart. Blant annet kan jeg nevne andre gutter og min lillesøster. Problemet er at når jeg blir kåt, gjør jeg alt for lett det jeg tenner på, og etter at jeg har runket og kommet, angrer jeg noe helt sinnsykt. Har hatt dette problemet siden rundt 4.klasse, og husker enda at jeg hadde et seksuelt forhold til en annen gutt, men at jeg alltid angret når jeg ikke var kåt lenger. Jeg har gjort mye rart som jeg skammer meg over, men når jeg er kåt klarer jeg rett og slett ikke å skjelne mellom rett og galt. Noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Tornerosa Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg vil tro at dette er noe du vokser av deg med årene, unge ekperimenterer ofte med ulike følelser og tanker i forhold til sexualitet. Dette er bare sunt -og noe mange av oss fortsetter med når vi blir voksne. Jeg har også mange "rare" fantasier av og til... At du angrer etterpå kan være fordi at du føler at du har gjort noe "galt" Men du skal vite at det er ingen ting å skamme seg over. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hmm, dette tror ikke jeg er normalt. Ta kontakt med lege eller psykolog du:) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Psykolog? Tullprat. Dette er helt normalt. Det er to tilstander hvor dømmekraften svekkes ekstremt. Kåt; og full. Dette er ikke unormalt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Dette er totalt normalt, det eneste som ikke er "normalt" er å tenne på folk av samme kjønn. Men gjør du det så gjør du det, så kjør på Endret 16. januar 2009 av Equerm Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hva mener du med det? Det er da like normalt som alt annet. Den eneste forskjellen er at det ikke har noen praktisk funksjon, siden man ikke kan lage små, søte barn. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Trur ikke det er no unaormalt å angre etterpå Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har angret selv, jeg. Selv om det var med en dame, på min egen alder. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er ikke normalt fordi mesteparten ikke gjør det. Jeg sa ingenting om at det var negativt. Det er heller ikke normalt å hoppe ut av fly, mesteparten av de som tar fly hopper ikke ut av flyet, men det er enkelte som hopper ut av fly. Catch my drift? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Du blander "normalt" og "vanlig". Men jeg vil nå si at homofili har blitt ganske vanlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Skriveferdighetene dine som 13-åring er mer unormalt vil jeg tro. Men husk at det ikke skal være komma før du skriver "og". Men så klart virker du svært unormal. Ingen andre enn dine kompiser skal bli tent av søstra di. Slutt å lukte på trusene hennes i dag. Endret 16. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er vanlig ja, men det er ikke normalt. Tror du er du som blander ting her Dessuten er dette veldig OT Opprett en egen tråd om du absolutt vil diskutere mer Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hmm, dette tror ikke jeg er normalt. Ta kontakt med lege eller psykolog du:) Mener du der er normalt å bli tent av sin lille søster?, det mener jeg er helt feil, og ikke normalt. 1 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Var ikke dette han lurte på. Han lurte på om det var normalt å "miste kontrollen", og angre i etterkant. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kåthet kan være dyrisk No shit. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Rimelig normalt å ikke tenkte helt klart når man er kåt, eller kanskje det er slik at når man er kåt man tenker uten hemninger, slik som når man er full? >.> Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei, Jeg er en gutt på 13(snart 14) år, enoug said =) nok normalt Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Blir litt urolig når man skriver man har gjort mye man angrer på etterpå og faktisk tenner på lillesøstra da.. Hvor gammel er egentlig hun, hvis du er 13 snart 14? 1 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg tolket det ikke dit hen at han har humpet på gullet. Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hei, Jeg er en gutt på 13(snart 14) år, som tenner på veldig mye rart. Blant annet kan jeg nevne andre gutter og min lillesøster. Problemet er at når jeg blir kåt, gjør jeg alt for lett det jeg tenner på, og etter at jeg har runket og kommet, angrer jeg noe helt sinnsykt. Har hatt dette problemet siden rundt 4.klasse, og husker enda at jeg hadde et seksuelt forhold til en annen gutt, men at jeg alltid angret når jeg ikke var kåt lenger. Jeg har gjort mye rart som jeg skammer meg over, men når jeg er kåt klarer jeg rett og slett ikke å skjelne mellom rett og galt. Noe jeg kan gjøre? Å hold deg langt unna lillesøsteren din er det viktigste:!: Endret 17. januar 2009 av Afghan0 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg