Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eks kjæreste som har forandret personlighet Helt

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er andre som har opplevd noe liknende. Jeg og eks kjæresten min var sammen i 2 år og 1 mnd før etter en helga tur hun gjorde det slutt. Men etter hun gjorde det slutt så har hu forandre seg helt. En helt annen personlighet som jeg ikke kjenner igjen. Hun var ikke den personen jeg var sammens meg. Nå er det visst bare fest og fyll som er det viktigste. Når jeg f.eks sier ifra om at hun har fått post som jeg mener kan være viktig og sender henne en sms, så år jeg bare "Kjekt å vit" som svar. Hva er det for noe tull egentlig? Hun oppfører seg som om det skulle ha vært jeg som gjorde det slutt og at hun syns synd på seg selv. Vi har en felleskompis, hvor jeg og han har kjent hverandre siden barneskolen og han er også enig at hun har forandre seg totalt. Eksen min ringen han ofte etter helgen og forteller han hva hun har gjort i helgen som stortesett består av fest og fyll og nye gutter. Hvilken nytte har egentlig kompisen min av og vite det egentlig? Når hun holder på sånn har bare gjort det at jeg lettere har kommet meg over henne og begynt i en nytt forhold som har mer fornuft og vett i hodet. Noen som har opplevd noe liknende. Hvorfor er det enkelte som forandre personlighet til det ugjenkjennelige? Om alder spiller noe rolle så er jeg 22 år og hun 20 år.

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shit happens - good riddance sier nå jeg.

Og jada, jeg har sett flere som skifter personlighet ifm. slike ting ja - så det er ikke akkurat unormalt.

Det er klart hun snakker om slike ting med kompisen din, for da vet hun at du får høre det gjennom ham. Bare for å fucke opp deg det.

Sånne berter ække verdt støvet under skoa mine engang......

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Hun føler seg gjerne litt friere nå som hun ikke er bundet opp i noe forhold.

De fleste har også en tendens til å få en litt mer utagerende atferd i perioden etter et langvarig forhold.

Endret av 40mm
Lenke til kommentar

Jepp.. kjenner meg igjen der.

I mitt tilfelle var det snakk om at hun hadde vært utro over lengre tid, og hadde holdt det skjult for meg. Så den personen jeg kjente henne som, var egentlig bare et dekke for det hele.. Helt til den dagen jeg oppdaget det, og gjorde det slutt.

Da viste hun meg hvem hun egentlig var.

Spesielt på slutten av forhold viser man en litt passiv side av seg selv. Man er som regel usikker på det hele, og vil ikke at partneren skal merke det. I det forholdet ender, faller teppet som dekket det hele, og den virkelige personen kommer frem.

Noen ganger vil denne virkelige personen være en man kommer til å savne noe veldig, eller så kan det gå andre veien, som det gjorde i TS sitt tilfelle, og hun viser at hun egentlig ikke er så moden for et forhold, at hun er overlegen, og at hun vil vise TS at hun kan få hvem hun vil, når hun vil.

Sånn er desverre livet.. Noen er råttne, og noen er flotte. Men man får se det positive i det.. Det er de råttne menneskene her i verden som setter ting i perspektiv, og gjør de flotte menneskene så flotte som de er. ;)

Lenke til kommentar

Eventuelt at man bare føler seg litt lettet av å komme ut av et forhold, og har behov for å rase ut litt etterpå.

Trenger absolutt ikke bety at hun har forandret personlighet eller faket (oppførselen) hele tida mens dere var sammen.

Det høres ikke ut som om du er helt over henne, men det vet du vel best selv. Det er ikke hyggelig å fortelle om alt sånt til en felles kamerat, for det setter denne i en slitsom situasjon. Der er jeg enig.

Edit: Damn, 40mm var før meg. +1.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Rayline TWB: Kompisen min sier ikke i detaljer hva x`n min gjør i helgene. Tror han har vett nok i hodet til å la vær å si det egentlig. Var bare en gangs tilfelde at jeg spurte om han hadde snakket med henne i et siste og da svarte han med at hun ringer bare for å fortelle hva hun har gjort i helgene.

brutal_mann: Mer i livet enn meg, kan sikkert være det men da lurer jeg på hva det kan være i såfall. Fest,fyll og horeri. Hun har ikke jobb eller skolegang som hun kan legge fram papirer på. For mye fravær osv.:p

Ascubal: Har kommet meg videre i livet mitt. Følelsene min for x`n min forsvant fort når jeg fant ut hvordan hun oppfører seg nå. Har begynt i et nytt forhold med ei som jeg måtte på julebordet med jobben. Heldigvis så ser vi ikke mye til hverandre når vi er på jobb, det hadde ikke verken hun eller jeg taklet. Nå nytter jeg bare ny dama som har mer vett mellom ørene. Skikkelig god jente.

Smurstafa: Kloke ord du kommer med der ja. Jeg føler det slik at hun ikke er den personen jeg var sammens med lenger, dessverre. Men jeg fikk aldri et klart svar på hvorfor hun sa at hun elsker meg før hun dro på den hyttetur og slår opp to dager etter hun kommer hjem. Syns også at det var litt småråttent av henne at hun ville vente til jeg hadde bursdag med å slå opp. Bare for å skåne meg på en måte om dere skjønner hva jeg vil fram til. Men jeg fikk henne til slutt å si hva det egentlig som plaget henne.

Lenke til kommentar

Som du sa, hun regner vel med at felleskompisen deres forteller videre det hun sier. Selv om hun slo opp trenger det ikke bety at følelsene for deg er helt vekke, og hun vil bare vise at hun klarer seg utmerket uten deg. Du får bare kjøre på videre, ikke bry deg om det hun sier. Hun har tydeligvis ingenting, det har du, og det vet hun nok innerst inne. Møter du hun på byn e.l. og hun kommer for å snakke med deg får du bare si "Sorry, jeg er litt opptatt nå" og snu deg vekk. Hun kommer til å haaaate det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...