Gå til innhold

Trøbbel Med å Linke Blog Fra Www.domain.com Til Www.blogspot.com


celebos

Anbefalte innlegg

Ok. Jeg vet ikke om dette funker i det hele tatt, men spør her for å forhøre meg om det er mulig. Jeg og noen kompiser bestemte oss i sommer for å ha en blogg som en milliard andre. Vi kjøpte oss et domene vi syntes passa til det vi skulle blogge om og satte igang bloggingen. Problemet vårt er at Vi har nesten ingen lesere. Bloggen er bygget på wordpress.org og deres løsning, men den ligger på domenet vi altså har kjøpt. En kompis av meg påstår at det skal være mulig å linke vår blogg slik at hver gang den blir oppdatert havner den på forsida til wordpress.com Sånn jeg ser det skal det være mulig. Hvertfall etter å ha lest denne suporten.

 

http://support.wordpress.com/domain-mapping/

 

 

Problemet vårt er at ingen av oss har såpass peiling at vi skjønner noe av det. Derfor er mitt spørsmål om noen har prøvd dette selv og vet hvordan det gjøres? I såfall hadde vi satt stor pris på litt hjelp.

 

 

Vi er ikke rike men linker gjerne til din blogg/webside/bostedsadresse til vår blogg så du kanskje får en besøkende mer i uka, Hvis ikke mer når vi ligger på forsida til wordpress og får tidenes mest leste norske blogg om noen uker. :p

 

 

Dette kan godt være årets dummeste spørsmål, men da har dere hvertfall fått dere en god latter. :)

 

 

På forhånd takk

 

 

Hilsen Erlend @ www.ymseytring.com

Endret av celebos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det linken du viser til handler om er at bloggen er hostet hos wordpress.com, men at dere bruker deres eget domene. Skal bloggen deres vises hos wordpress.com så må den også hostes av wordpress.com.

 

Om dere vil ha mer trafikk, bruk de alternativene dere har til rådighet. Kommenter hos andre, bruk twitter, send RSS fra bloggen deres til Facebook, ping bloggen hos bloggrevyen og andre pingtjenester, lenk til VG/Dagbladet og andre som bruker tjenesten Twingly, gjør lenken i signaturen din her til en lenke og ikke bare tekst. Det er mange muligheter. Poenget er at folk må få vite at dere eksisterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...