Gå til innhold

Ny 42". Forskjell På Panasonic Modeller?

Anbefalte innlegg

Slenger meg på jeg og. hva er forskjellen på px80 og px81? er det kun rikstvtuneren?

Jepp,i tillegg er 81 en gråimportert tv, gå på panasonic norge sin side så ser du de modellene som står der, de du ikke finner der er gråimport.

Vær også obs på at enkelte modeller med innebygget MPEG 4 dekoder kan slite litt med lyden.

Etter det jeg har fått opplyst så skal det være et kjent problem .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slenger meg på jeg og. hva er forskjellen på px80 og px81? er det kun rikstvtuneren?

Jepp,i tillegg er 81 en gråimportert tv, gå på panasonic norge sin side så ser du de modellene som står der, de du ikke finner der er gråimport.

Vær også obs på at enkelte modeller med innebygget MPEG 4 dekoder kan slite litt med lyden.

px81 er IKKE gråinport:) På jobben kjøper vi de direkte fra panasonic;) px81 er lik px80 pga mpeg4 dekoder.

Det kommer ny arvtager til px80 innen 2 mnd. etter mye lesing så er største forskjell noe forbedret bilde og utseendemessig.

Sortnivå skal vist ikke være no forandring på. Så de som har px80 vil ikke dra no særlig nytte av å oppgradere til årets modell tx-P42X10

Endret av chriso89
Lenke til kommentar

px81 er IKKE gråinport:) På jobben kjøper vi de direkte fra panasonic;) px81 er lik px80 pga mpeg4 dekoder.

Det kommer ny arvtager til px80 innen 2 mnd. etter mye lesing så er største forskjell noe forbedret bilde og utseendemessig.

Sortnivå skal vist ikke være no forandring på. Så de som har px80 vil ikke dra no særlig nytte av å oppgradere til årets modell tx-P42X10

Jo den er gråimport,den står ikke på panasonic norge sin side, jeg har selv den modellen og ble avvist nettop av panasonic norge

Lenke til kommentar

Jaha? Men da selger panasonic gråimporterte til butikkene da?

For vi kjøper de fra panasonic norge.

Tviler på de er gråimporterte. (hvis du fikk din før den ble lansert med rikstv i norge i september så kan den være gråinportert)

px81 og pz81 er ikk på siden men begge selges i butikker i hele landet

Endret av chriso89
Lenke til kommentar

Panasonic PX81 og PZ81 kan kjøpes både fra Panasonic Norge og som gråimporte som de fleste andre skjermer (en tlf) så var dette svaret avdekket fra Panasonic Norge...

De med gråiporterte Panasonic produkter har slitt og vil fortsatt slite da jeg også fikk bekreftet at hvis skjermen er gråimportert så må skjermen sendes tilbake til landet den ble importert fra for evt reperasjon da de aviste alle disse skjermene konsekvent med retten på sin side så her har selger og kjøper et stort problem ved reklamasjon.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Tja da taler panasonic norge med to tunger,for mitt er kjøpt i Januar 2009 og da jeg kontaktet dem og oppga modell var svaret : Dette er en modell som vi IKKE importerer til Norge,ergo er det en gråimport som vi ikke har noe annsvar med,du må derfor henvende deg til butikken den er kjøpt .

Så da kan vi si at Panasonic Norge er mere tvilsomme enn forhandlerne all den tid de avviste den bare på modellnr menst butikken har tatt annsvar og tatt tvn inn til sjekk . :hmm:

NB: Panasonic Norge spurte heller ikke hvor den var kjøpt,reaksjonen kom utelukkende da de spurte etter modell og jeg oppga at dette var en pz81

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Rart, for vi kjøper de direkte fra panasonic norge. Og de er ikke gråinporterte. kanskje de du snakket med ikke var sikker?

Tja,da bør de ikke drive kundeservice, saken er at jeg ble avvist der på akkurat det grunnlaget jeg har nevnt .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...