danfuruvarp Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hei formaterte pcen er i stad, den trengte det, men nå får jeg et problem etter at jeg har fått installert vista igjen, for den begynner å laste vista så får jeg en svart skjerm med hvit tekst der det står:Windows loader 2.0.0acpiVista Loader 2.0.0Done!fallback 1find --set-root /bootmgrNoen som har vært borte i det samme?? hvet ikke hva jeg skal gjøre, kommer ikke videre fra denne.kommer ikke in i vista igjen! Endret 17. januar 2009 av danfuruvarp Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei formaterte pcen er i stad, den trengte det, men nå får jeg et problem etter at jeg har fått installert vista igjen, for den begynner å laste vista så får jeg en svart skjerm med hvit tekst der det står: Windows loader 2.0.0 acpi Vista Loader 2.0.0 Done! fallback 1 find --set-root /bootmgr Noen som har vært borte i det samme?? hvet ikke hva jeg skal gjøre, kommer ikke videre fra denne.kommer ikke in i vista igjen! Har du prøvd å reinstallere en gang til, bare for å forsikre deg om at det ikke er et engangstilfelle? Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Ja jeg har prøvd å formatere og installere på nytt uten at det hjalp nevneverdig.... Lenke til kommentar
GKJ11 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei formaterte pcen er i stad, den trengte det, men nå får jeg et problem etter at jeg har fått installert vista igjen, for den begynner å laste vista så får jeg en svart skjerm med hvit tekst der det står: Windows loader 2.0.0 acpi Vista Loader 2.0.0 Done! fallback 1 find --set-root /bootmgr Noen som har vært borte i det samme?? hvet ikke hva jeg skal gjøre, kommer ikke videre fra denne.kommer ikke in i vista igjen! Forsøkt følgende: - Start fra Vista fra DVD'en, velg så reparer/repair og i neste meny (System Recovery Options) velg Startup Repair. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gå inn i bios og set sata mode til IDE istedenfor ACAPI. Denne kan forandres etter at du har installert vista og satt installert drivere for chipset. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Tusen takk for hjelpen skal prøve tipsene, det rare er at jeg prøvde å installere xp pro, og det gikk helt fint, ikke noen problemer i hele tatt. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 INgen ting har fungert hittils, av det som har blitt foreslått liker før jeg gir opp. og installerer xp igjen, men da har jeg ikke noen gyldig produktnøkkel heller, det er dritt. siden jeg skal på nettet. Ahhhhhh! Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Hei og takk for hjelpen jeg har fått, jeg har endelig funnet ut en løsning for problemet etter iherdig søk på google. hvis du får samme problem som meg så gjør dette, start opp pcen med vista dvden, så skal du velge reparer alternativet, her skal d velge å åpne kommando linje, tror det er den som er helt nederst av alternativene der skriver du: bootrex.exe/FixBoot trykk enter og voila problem løst. start pcen på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå