Dreamhacker Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg byttet nylig ut hovedkortet mitt med et ASUS P5Q Pro, og en Intel Core Duo + 4GB DDR2 RAM. Resultatet når jeg booter opp maskinen er at så snart jeg prøver å starte opp Vista, gir den meg BSOD: 0x0000007B. Den feilen kan visstnok være relatert til at ACHI/SATA innstillinger forandres, men ingenting av hva jeg gjør fjerner det. Jeg kan boote opp XP, men så snart jeg kommer inn der så slutter USB-utstyr å fungere, som resulterer i ikke-fungerende mus og tastatur. Det neste jeg har prøvd er å formatere Vista-partisjonen, og reinstallere, men da gir den meg feilmelding om at noen filer ikke kan kopieres til disken et stykke inn i installasjonen. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 I Windows XP så kræsjer den med BSOD hvis jeg setter BIOS-instillingen for SATA til ACHI. I tillegg resulterer forsøk på å kjøre Backtrack Live-CD med melding om at den ikke kan finne LiveData når den skal laste inn USB-support. For meg så gir dette ingen mening, jeg skjønner ikke hva som er galt. :S Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Problemet ble løst da jeg bootet med et gammelt PS/2 tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå