Gå til innhold

PC, maks 17,5k med gtx 295?

Anbefalte innlegg

Hei

Driver å ser etter nytt system for tida. Har satt en maks pris på 17500, der skjerm er inkludert. Det jeg er mest usikker på i oppsettet er skjermen, og skjermkortet. Usikker på skjermkortet, siden det blir veldig varmt samtidig som det tar mye strøm, tror dere dette vil bli et problem? Og hvor mye W trenger jeg egentlig tilsammen får å kunne holde systemet stabilt?

Hadde vært veldig fint om dere komme med andre innspill også, om det er noe dere synes jeg burde skifte.

Her er altså oppsettet det er snakk om.

Takk for alle svar :thumbup:

Endret av Nabbetuzz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Driver å ser etter nytt system for tida. Har satt en maks pris på 17500, der skjerm er inkludert. Det jeg er mest usikker på i oppsettet er skjermen, og skjermkortet. Usikker på skjermkortet, siden det blir veldig varmt samtidig som det tar mye strøm, tror dere dette vil bli et problem? Og hvor mye W trenger jeg egentlig tilsammen får å kunne holde systemet stabilt?

Hadde vært veldig fint om dere komme med andre innspill også, om det er noe dere synes jeg burde skifte.

Her er altså oppsettet det er snakk om.

Takk for alle svar :thumbup:

Hallo. :D

1000w kanskje det holder med 850w også. Intel Core i7+Gtx 295=Perfekt<3

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
har skiftet PSU nå, til en med 850W. Hva tror dere om denne? Noen flere syspunkter på skjermkortet, angående varmeutvikling og strømbruk. Noen som har forslag til en god 24"?

Oppsettet

Nice oppsett. 850w, husk at det er bare ca 700w det egentlig er trør jeg.

Hvor mye vil du betale? Du får jo en fin 24'' for 2-3k. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...