Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir jenter kåte av snus?!

Tornerosa

Anbefalte innlegg

Hva synes folk her om at alkohol gjør jenter kåte?

Personlig gir det liten sans for logikk, men mange jenter sier at de blir kåte av det

Det har vel med at de ikke lengre klarer å sete genser for seg selv.. :thumbup:

Jeg har aldri merket at jenter blir kåte av snus, heller at dem blir døve og slappe og bare vil likke der å slappe av.. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva synes folk her om at alkohol gjør jenter kåte?

Personlig gir det liten sans for logikk, men mange jenter sier at de blir kåte av det

De mister som regel bare hemningene sine. Men skal innrømme at det er noe alkohol som gjør meg mer lysten på sengekos enn annet. Vin gjør meg f eks bare fnisete, så sovner jeg.

Lenke til kommentar

For gutter er det omvendt, da snusen hemmer blodsirkulasjonen og fører mindre blod til penis(=no erection) :dontgetit:

Joda, men det skal jæææævlig mye til for at nikotin skal ha den effekten. Da skal det snusen MYE og over en LANG tidsperiode, ala mange, mange år. Og en skal sitte på ræva og gjøre ingenting. Da blir det slikt.

Min respons til denne tråden:

Hahaha, hva faen!

Lenke til kommentar

Min respons til denne tråden:

Hahaha, hva faen!

Akkurat det jeg også tenkte når jeg så tråden.

Men nå har jeg bare kommet fram til at seksualundervisningen i dette landet er fantastisk!

Og forresten, Ia! Ia! Cthulhu fhtagn!

• Liker 1
Lenke til kommentar

\Og forresten, Ia! Ia! Cthulhu fhtagn!

It's a win! \o/

Nå ga du meg lyst til å høre "Hey There Cthulhu" igjen.

Hvis du ikke har hørt den, sjekk Youtube.

...og med dette trekker jeg meg ut av tråden fram til jeg gidder å skrive noe i henhold til tema :)

Lenke til kommentar

Som gutt som snuser har jeg ikke gjort samme observasjon. Er omtrent like kåt når jeg snuser som jeg var før jeg snuste, kan ikke si jeg har merket noe avik utenom standardaviket. Jeg har ikke hørt om noen generelle potens virkninger av snus. Jeg vet ikke om det finnes noen sammenhenger verken for gutter eller jenter. Har vertfall ingen personlig empiri som bekrefter det

For gutter er det omvendt, da snusen hemmer blodsirkulasjonen og fører mindre blod til penis(=no erection) :dontgetit:

Har heller ikke merket noen observasjoner som tyder på dette heller, men kan tenke meg at det kansje kan komme med alderdommen, men de fleste menn må gjennom de problemene før eller siden uansett.

Det stemmer faktisk at du ikke får ereksjon av det, men etter en 30-60 minutter så har det ikke noe å si

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...