CCola Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 tennene blir gule, det blir dem av snus og.. Tennene har godt av snus. Det har jeg pratet med min tannlege om. Dem blir ikke gule dersom du pusser 2 ganger daglig, som er vanlig å pusse. "Snussafta" dreper alle skadelige bakterier, og forhindrer det meste i å gi i tennene. Så for tenner er ++. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Vet ikke helt hva som er lettvintest, med tanke på at Snus er helseskadelig, og man ikke får gule tenner, eller om man rett og slett kutter ut dritten, også bare har hvite tenner? For min del, er det avskyelig å se folk snuse. Svært dæss under leppa. Mangt slag! :| Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 tennene blir gule, det blir dem av snus og.. Tennene har godt av snus. Det har jeg pratet med min tannlege om. Dem blir ikke gule dersom du pusser 2 ganger daglig, som er vanlig å pusse. "Snussafta" dreper alle skadelige bakterier, og forhindrer det meste i å gi i tennene. Så for tenner er ++. Mulig det er bra for tennene, men tannkjøttet har ikke godt av snusen. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nå ble veldig mange off topic her, men jeg skal holde meg til saken Dama mi snuser, å har aldri oppdaget at snusen har gjort henne kåt, mer motsatt.. Hun blir helt dau og slapp, vil bare ligge der og chille.. Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå ble veldig mange off topic her, men jeg skal holde meg til saken Dama mi snuser, å har aldri oppdaget at snusen har gjort henne kåt, mer motsatt.. Hun blir helt dau og slapp, vil bare ligge der og chille.. SLik er tilfellet mitt og. Aldri opplevd ho har blitt kåt av snus, dem kobler bare helt ut og nyter snusen.. Men dama hadde røyka i 4-5 år og nå har ho slutta å røyke men begynt å snuse isteden. men det negative ho kobber all snusen min og blir bare sløv og ikke kåt av det Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hos meg er det motsatt (er gutt). Jeg er aldri kåt når jeg snuser, så jeg tar den ut i god tid før fap-session. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Samme her. Derimot etterpå. ^^ Lenke til kommentar
mortania Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Aldri lagt merke til. Og jeg snuste i over ett år Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Gi dama snus, få deg billig mus! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hmm..Detta skal jeg teste med dama Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ingen andre jenter som har noe å si om saken? Lenke til kommentar
Gjest snusemusen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 jeg synes snus er mye bedre enn røyk, men når man snuser løs, er det mjævli irriterende å få den ut igjen Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Damer som røyker er sexy. Milfs med barnevogn som røyker er sexy. Fixed... Hehe. Jeg ville mye heller hatt en snusende kjæreste enn en røykende, hvis jeg måtte velge. Har selv vært borti snus (under førstegangstjenesten), og syntes det var ganske greit. Den dag i dag synes jeg ikke det er spesielt pent, og jenter bør ikke snuse hvis de skal fange min oppmerksomhet med et positivt fortegn. Røyking synes jeg nesten bare er et tegn på svakhet i dagens samfunn. Hva snus angår må jeg si at trådstarters situasjon virker ganske særegen. Men jeg må jo også si at jeg er glad på dine vegne. Endret 21. april 2010 av Sinnsyk asylaspirant Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 I protest mot sikkert over 80% av trådens innlegg som omhandler hvorvidt jenter bør snuse (og dermed er OT) skal jeg komme msom et bidrag til trådens tema. Jeg har prøvd snus én gang, og da opplevde jeg en sterk beruselse på samme måte som jeg kan få av f.eks. alkohol. Det er vel også poenget med snus, men jeg ble virkelig svimmel og det var litt syre. Det er en kjentsak at mange blir "løse på tråden" når de er beruset, kanskje de blir kåte, kanskje lysten de har hatt for sex har vært der hele tiden og så kommet frem i beruset tilstand - det er en diskusjon for seg selv. Men om trådstarter blir beruset i stor nok grad av snus kan det være hun rett og slett får lyst på sex av denne grunn eller noe i den dur. :/ Må nevne at jeg misunner trådstarter og ikke minst hennes kjæreste på en intens måte. Lenke til kommentar
Tiia1 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg røyker! men kan ærligt si at snus er ikke noe jeg tenner på Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Godt mulig det funker for trådstarter, men som gutt vil jeg bare si at jenta hadde ikke fått kommet i nærheten av meg med en stor snus i overleppa. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Godt mulig det funker for trådstarter, men som gutt vil jeg bare si at jenta hadde ikke fått kommet i nærheten av meg med en stor snus i overleppa. En liten en da? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Det kan funke hvis hun spytter den ut før hun begynner å utføre oralsex på meg. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hva synes folk her om at alkohol gjør jenter kåte? Personlig gir det liten sans for logikk, men mange jenter sier at de blir kåte av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg