Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir jenter kåte av snus?!

Tornerosa

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente i tjue årene som har røyket siden 16 års alderen, fant ut jeg skulle prøve snus som en medhjelper til å slutte å røyke. Det har gått veldig bra, jeg har ikke hatt lyst på en sigarett siden og dette er 14 dager-3 uker siden.

Men her er casen!: Jeg som nesten aldri har vært opphisset før har blitt forvandlet om til DET sexdyret. Jeg blir råkåt hver gang jeg putter en snus under leppa, musa renner og det dunker som bare det. Jeg kan få opp til 5-6 orgasmer under ett og samme samleie. Typen min er overlykkelig, men også dødsfortvilet fordi han kan ikke gi meg nokk. Jeg onanerer flere gang for dag, t.o.m på jobb. Jeg digger å kunne bruke snus isteden for å røyke, særlig med de fordelene dette har gitt meg.

Ønsker å høre hvilken erfaring andre har i forhold til dette, er dette jentenes nye potens middel? Hva sier dere? Eller er det bare meg?

P.S Dette er ikke ment som noen oppfordring til å begynne å snuse, men et åpent spørsmål til dere som allerede har prøvd dette.

Endret av missannie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som gutt som snuser har jeg ikke gjort samme observasjon. Er omtrent like kåt når jeg snuser som jeg var før jeg snuste, kan ikke si jeg har merket noe avik utenom standardaviket. Jeg har ikke hørt om noen generelle potens virkninger av snus. Jeg vet ikke om det finnes noen sammenhenger verken for gutter eller jenter. Har vertfall ingen personlig empiri som bekrefter det

For gutter er det omvendt, da snusen hemmer blodsirkulasjonen og fører mindre blod til penis(=no erection) :dontgetit:

Har heller ikke merket noen observasjoner som tyder på dette heller, men kan tenke meg at det kansje kan komme med alderdommen, men de fleste menn må gjennom de problemene før eller siden uansett.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
GRATIS SNUS TELL JENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dettar kommer tell å løys mange værdens problema!

Kommer ikke til å løse en dritt:P dama blir ikke opphisset av snus!:p ho blir sløv bare.. og ho kibber snusen min hele tiden xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Personlig kunne jeg aldri ha tenke meg å ha sex med dama dersom kjeften hennes ser ut som et eller annet rævhull full av fasthengende drit. Hadde jeg kunnet velge mellom å røyke eller snuse, er det uten tvil at jeg hadde valgt røyk. Snus er rett og utrolig ekkelt.

Så da får det ikke hjelpe om dama blir kåt av det. Får en heller leve i sølibat altså.

Lenke til kommentar

Posesnus? Myye renere, og ikke minst "sunnere" enn røyk. Røyk = host, dårlig ånde, andre blir påvirket osv. Røyk er drit.

Snus derimot merkes ikke i det hele tatt (merk: Posesnus), ingen dårlig ånde, blir ikke påvirket av det eller noe. Merker ingenting til det i det hele tatt.

Lenke til kommentar

snus er mye bedre enn røyk, og kjeften ser ikke ut som ett rævhøl.. Man tar som regel ut snusen før den begynner og renne, men vis man ikke tar ut snusen før den begynner og renne er det ekkelt.. men veit ikke om noen som snuser en rennende snus. og røyk lukter helt jævelig og kunne aldri tenke meg ha sex med dama vis ho ha det stinka røyk. og røyker man lenge nok blir fingra gule og tennene blir gule, det blir dem av snus og.. men jeg har røyket og snusa og syntes snus er bedre, men smaken er som baken delt to.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...