Gå til innhold

Drillo ny landslagssjef i fotball

tendilenz

Drillo som landslagssjef  

70 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med valget?

• Ja
      45
    • Nei
      18
    • Vet ikke/ingen formening
      7
  2. 2. Tror du han vil oppnå suksess med landslaget?

• Ja
      39
    • Nei
      22
    • Vet ikke/ingen formening
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... Drillo, Drillo, hvor har jeg hørt navnet før...? Åja, var det noe med Irak? Noe som ikke gikk så bra? Hmmm...

han fikk fyken fordi han spilte på et europeisk spillemåte.

det var jo bare tåpelig.

viss eg tar feil. så har eg ikke lest godt.

Lenke til kommentar

Diskusjonen splittet ut i egen tråd og poll lagt til etter ønske.

Ellers, rent personlig er jeg veldig fornøyd. Mannen visste å utnytte det han hadde til å lage et av verdens beste lag på 90-tallet. Jeg har ikke sett en eneste norsk trener være i nærheten av å sitte med de samme ferdighetene til å komponere et best mulig landslag. Kanskje med unntakt av Nils Arne Eggen.

Det var langt artigere å se på Norge under Drillo enn under Semb og Hareide. For de av oss som er gammel nok til å huske denne perioden da. Jeg tror endel av dagens unge har fått et veldig feilaktig bilde av hvordan Norge så ut utpå banen. Det var langt mer enn Flo-pasning. :)

Lenke til kommentar
Diskusjonen splittet ut i egen tråd og poll lagt til etter ønske.

Ellers, rent personlig er jeg veldig fornøyd. Mannen visste å utnytte det han hadde til å lage et av verdens beste lag på 90-tallet. Jeg har ikke sett en eneste norsk trener være i nærheten av å sitte med de samme ferdighetene til å komponere et best mulig landslag. Kanskje med unntakt av Nils Arne Eggen.

Det var langt artigere å se på Norge under Drillo enn under Semb og Hareide. For de av oss som er gammel nok til å huske denne perioden da. Jeg tror endel av dagens unge har fått et veldig feilaktig bilde av hvordan Norge så ut utpå banen. Det var langt mer enn Flo-pasning. :)

Enig, Drillo var en fantastisk landslagstrener og spillestilen hans har fått mye urettferdig kritikk.

Utenom dette så har jeg veldig sansen for Drillo som person også. En rasjonell ateist som setter forskning høyt, og som også er samfunnsengasjert og meget klok. Drillo er fantastisk.

Lenke til kommentar

Ja- inntil Drillo involverte seg og tok parti i midtøsten-debatten. Det er ikke det han skal stå til rette for fremover. Han skal konsentrere seg om fotball og landslaget.

Involverer slike ledere seg i den type betente konflikter, kan de fort komme skjevt ut. Han må huske at han skal være leder for mange idrettsmenn, som helt sikkert har sine forskjellige sterke meninger om saken.

Lenke til kommentar
Ja- inntil Drillo involverte seg og tok parti i midtøsten-debatten. Det er ikke det han skal stå til rette for fremover. Han skal konsentrere seg om fotball og landslaget.

Involverer slike ledere seg i den type betente konflikter, kan de fort komme skjevt ut. Han må huske at han skal være leder for mange idrettsmenn, som helt sikkert har sine forskjellige sterke meninger om saken.

Ja. og de fleste idrettsfolk står på høyresiden. Så det blir nok tøffe tak når drillo skal få lagånden på plass.

Lenke til kommentar

Det kan nesten bare gå oppover herifra, så en viss suksess blir det nok. Drillo er en kul og klok mann. Spørsmålet er hvorfor det skal være så inn i hampen uaktuelt å ansette utlendinger som landslagstrenere. Er det noe som kan røske opp i innarbeidet nissespill må det være nye impulser utenfra.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Utlendinger kan komme i den villfarelse å tro at norske spillere faktisk kan slå korte pasninger under press som når medspilleren. Noe som ikke er tilfellet, så da er det vel like greit. :wee:

Kanskje vi snakker Myggen-comeback på landslaget i tillegg. Det hadde vært noe, selv om han må ha med seg gåstol.

Lenke til kommentar

Ja. og de fleste idrettsfolk står på høyresiden. Så det blir nok tøffe tak når drillo skal få lagånden på plass.

Artig. Hvordan vet du det? Har noen gjort undersøkelser på det?

Dotten: Hadde vært stilig med Myggen på landslaget igjen. Han var nesten naboen min før. Sett han i nabolaget mange ganger :p

Lenke til kommentar
Bare noen sitter klar på sidelinja med en nystappa bong til ham kan Myggen holde det gående i 90 minutter og vel så det.

Haaaahaha. Myggen tilbake på landslaget hadde vært epic.

Det blir jo ikke noe dårligere enn dagens landslag. Noen uavgjort og resten tap kan hvem som helst klare. Hvorfor ikke gjøre det til en morosak og la Flo, Reka, Berg og Myggen spille :) Herfra går det bare opp.

Lenke til kommentar

Skeptisk på om soneforsvar og gjennombrudds(puh)hissighet er den rette formelen for Norge, men, har større tro på suksess med Drillo fotball, en det dårlig forsøket Hareidet hadde på possession fotball.

Ser for meg 4-5-1, med en hodesterk for på høyrekanten noe ala Aarøy(var jo her J.Flo spilte) Carew på topp, løpsterke midtbane menn, osv.

Lenke til kommentar

OMG!

Tenker på hvordan spillet til Norge blir nå framover, Blir kun Pumpet baller opp mot Carew, som vi har fått nok av allerede under Hareide... Leser også at Aarøy er aktuell for landslaget :thumbdown:

... Drillo burde tatt seg en tur til Spania, og lært noe av Pep Guardiola og Barca...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...