Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Acer Predator Defender. Bra gaming PC?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på vei til og samle opp nok penger til og kjøpe meg en ny PC. Fant da plutselig Acer Predator Defender.

Er dette en god maskin? Fant ingen tester av den så vet veldig lite. Fant ikke engang ut hvordan hovedkort den hadde.

Hjelp trengs! Takker for svar.

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg er på vei til og samle opp nok penger til og kjøpe meg en ny PC. Fant da plutselig Acer Predator Defender.

Er dette en god maskin? Fant ingen tester av den så vet veldig lite. Fant ikke engang ut hvordan hovedkort den hadde.

Hjelp trengs! Takker for svar.

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=98366 Der står det litt om den, spec`sa hvertfall. ^^ God pc, til under 10000,-

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107867 Ikke så gale den heller. :)

Lenke til kommentar
Netshop sine ferdigbyggede er absolutt noe å se på! Fordelen med aceren er jo vannkjølingen.

Det er vel kun vannkjøling i den dyreste modellen.

Jeg har en Phenom-Predator (Defender) stående hjemme, og den har helt stock-kjøler. Ikke noe vann der i gården.

Grei pc om en liker designen. Den er imidlertid relativt støyete.

Endret av BoardkilL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Netshop sine ferdigbyggede er absolutt noe å se på! Fordelen med aceren er jo vannkjølingen.

Det er vel kun vannkjøling i den dyreste modellen.

Jeg har en Phenom-Predator (Defender) stående hjemme, og den har helt stock-kjøler. Ikke noe vann der i gården.

Grei pc om en liker designen. Den er imidlertid relativt støyete.

Den som ble lenket som var på MPX var iallefall oppgitt med vannkjøling.

Lenke til kommentar

Mistenker at det er noe som ikke helt stemmer der, de kaller den nemlig 7700. Acer kaller imidlertid Defender for G7200. Sjekk selv hos Acer.

Det er G7200 som koster rundt 10 000, og som jeg selv har stående til testing på et av skrivebordene hjemme. Den har ikke vannkjøling. De dyrere modellene har det derimot.

Lenke til kommentar

Mistenker at det er noe som ikke helt stemmer der, de kaller den nemlig 7700. Acer kaller imidlertid Defender for G7200. Sjekk selv hos Acer.

Det er G7200 som koster rundt 10 000, og som jeg selv har stående til testing på et av skrivebordene hjemme. Den har ikke vannkjøling. De dyrere modellene har det derimot.

Mhm, den på mpx er den billige, eller den G7200, med Liquid cooling elns

Lenke til kommentar
Mhm, den på mpx er den billige, eller den G7200, med Liquid cooling elns

Jeg mistenker at den på MPX faktisk er G7200, som er utstyrt med Phenom 9750 og Radeon HD4850. Den modellen har ikke vannkjøling. For å få det må du så vidt jeg vet opp på G7700 (Intel Quad Core mm.), som koster 5-8 000 mer enn G7200.

Lenke til kommentar

Gjør meg ingen ting om det ikke er vannkjøling. :). Men er det noen vifter som følger med da, tro?

Og; Hvordan hovedkort er det i Defender-en? Og bråker den mye?'

EDIT: Ser det står: "Chipset: TBA." Hva er dette?

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar
Gjør meg ingen ting om det ikke er vannkjøling. :). Men er det noen vifter som følger med da, tro?

Og; Hvordan hovedkort er det i Defender-en? Og bråker den mye?'

EDIT: Ser det står: "Chipset: TBA." Hva er dette?

Pc-en har AMD Phenom 9750 (2,4GHz), AMD 790X brikkesett (MSI K9A2 CF hovedkort) og AMD/ATI Radeon HD 4850. CPU-kjøler ser ut til å være en stock-variant. Det sitter en 12cm bak i kabinettet, men denne går på full hastighet, og det ser ikke ut til å være noen gode muligheter for å justere den ned.

Send meg en pm om du vil vite mer. :)

Lenke til kommentar
The Aspire Predator G7200 is your weapon to dominate today's immersive, fast-action gaming titles! Built from the ground up with serious performance in mind, this powerful machine is driven by an overclockable AMD Phenom™ X4 quad-core processor1 that breaks performance barriers to deliver fierce gaming, multitasking and entertainment. Graphics supremacy comes via the 2-way ATI CrossFireX™ technology1 featuring 256-bit GDDR52 RAM, for spectacular 3D visuals and high-def multimedia performance. An advanced two-part liquid cooling system makes sure the Predator stays cool even in the most heated virtual encounters.

Fant dette på acers side, her står det at den blå predatoren, G7200, har vannkjøling. Altså den de selger på MPX, har vannkjøling.

Lenke til kommentar
The Aspire Predator G7200 is your weapon to dominate today's immersive, fast-action gaming titles! Built from the ground up with serious performance in mind, this powerful machine is driven by an overclockable AMD Phenom™ X4 quad-core processor1 that breaks performance barriers to deliver fierce gaming, multitasking and entertainment. Graphics supremacy comes via the 2-way ATI CrossFireX™ technology1 featuring 256-bit GDDR52 RAM, for spectacular 3D visuals and high-def multimedia performance. An advanced two-part liquid cooling system makes sure the Predator stays cool even in the most heated virtual encounters.

Fant dette på acers side, her står det at den blå predatoren, G7200, har vannkjøling. Altså den de selger på MPX, har vannkjøling.

Det virker veldig pussig, ettersom det står nettopp en slik maskin på det ene skrivebordet mitt på kontoret her hjemme, og den er utstyrt med vanlig luftkjøling... Den er bygd i desember 2008, og bør dermed være blant de aller nyeste.

Lenke til kommentar
Jepp, jeg ser. Hmm, rart det der. Støyer den mye da? Selvom det er vanlig vifte ? :)

Prosessorvifta støyer omtrent som forventet, ikke alt for ille egentlig. Grafikkortkjøleren er relativt snill i Windows, men naturligvis relativt høylytt under tung bruk.

Det eneste som egentlig støyer mye er kabinettvifta...

Lenke til kommentar
Jepp, jeg ser. Hmm, rart det der. Støyer den mye da? Selvom det er vanlig vifte ? :)

Prosessorvifta støyer omtrent som forventet, ikke alt for ille egentlig. Grafikkortkjøleren er relativt snill i Windows, men naturligvis relativt høylytt under tung bruk.

Det eneste som egentlig støyer mye er kabinettvifta...

Hmm, har vært å sjekket litt rundt, og jeg har faktisk vært å sett på pcen.

Som sagt så har den vannkjøling, tror du har hatt uflaks med pcen din.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...