Gå til innhold

Ørepropper Som Holder Seg I øret.


Oook

Anbefalte innlegg

Tenker meg et par nye hodetelefoner (ørepropper) til ca 200 kroner. Ser helst at de holder seg i øret selv under løping, noe som de som fulgte med ipoden ikke gjør -_-.

 

Noen som har noen gode tips? Skal brukes en del til trening, men ikke hovedsaklig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenker meg et par nye hodetelefoner (ørepropper) til ca 200 kroner. Ser helst at de holder seg i øret selv under løping, noe som de som fulgte med ipoden ikke gjør -_-.

 

Noen som har noen gode tips? Skal brukes en del til trening, men ikke hovedsaklig.

 

Sennheiser har en Sports-serie som funker fett til trening og har bra lyd, samt at de er vanntette. Disse er temmelig kurante. ellers har du jo LX70-modellen med et bånd rundt nakken som hindrer at proppene blir dratt ut av øret under jogging.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg fikk et par propper fra Denon til jul, som da kostet rundt 200,-. Disse holder seg bra i øret og lydgjengivelsen er ikke mye å klage på, til prisen.

 

Edit: På Hi-fi klubben. ;)

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har lenge brukt disse øreproppene til løping, og de har fungert perfekt helt til den ene proppen nå sluttet å fungere. Produktet har gått ut av produksjon, og jeg har ikke veldig lyst til å bestille fra over atlantern, så er det noen som vet om noen tilsvarende produkter?

Da helst med in-ear gummipropper, plastbøyle, og nakkesnor.

 

Er Koss KSC22 et alternativ?

Endret av Bruun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...