Makky Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Har en TV som ble kjøpt på Lidl som er defekt. Den blir for varm, etter 2-3 timers bruk fryser bildet, for så å funke fint igjen når den er avkjølt. Litt "upraktisk" å ha den "ute" på et innglasert balkong Men, hvem skal kontaktes når Lidl ikke finnes i Norge lenger? Noen som kan hjelpe meg litt her? Edit: Hvorfor blir hvert ord i topic satt automatisk med stor bokstav? Funker ikke å redigere på nytt heller. Endret 15. januar 2009 av Makky Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) eh.. hvor varmt er det der? hvis det er veldig varmt der så er det ikke deffekt vil jeg no tro du må kontakte lidl tyskland kanskje? er garantien borte så sliter u nok litt Endret 15. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Tv'en er en Targa. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Du kan henvende deg til de som har levert TV-en til Lidl. Google merkenavnet. Hvis det er vanskelig å finne ut noe på den måten har jo Reitangruppen (Rema 1000) kjøpt opp Lidl, og burde kunne hjelpe deg. EDIT: http://www.targa.no/ ser ut til å ha det du trenger Endret 15. januar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 eh.. hvor varmt er det der? hvis det er veldig varmt der så er det ikke deffekt vil jeg no tro du må kontakte lidl tyskland kanskje? er garantien borte så sliter u nok litt Hæ, ikke defekt? Har funka knirkefritt i 1 år, på samme sted. Setter jeg den på balkongen fryser den ikke. Hvis den har fryst, og jeg setter den på balkongen tar det 10 min, så funker den igjen. Ok la oss holde topic da! Drit i å diskutere det å kjøpe TV i matbutikk osv, opprett en egen tråd! Uansett om TV'en er kjøpt på Lidl, Coop eller Elkjøp, samme forbrukerrettigheter! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 husk du må betale frakta til servicen selv da;) du får det tilbakelevert vanligvis, men vet ikke hvordandet er med utlandet:P Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Takk for link. Skal kontakte de for å se hva som er neste steg. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Off topic/spam er fjernet. Hold dere til temaet folkens. (Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har en TV som ble kjøpt på Lidl som er defekt. Den blir for varm, etter 2-3 timers bruk fryser bildet, for så å funke fint igjen når den er avkjølt. Litt "upraktisk" å ha den "ute" på et innglasert balkong Men, hvem skal kontaktes når Lidl ikke finnes i Norge lenger? Noen som kan hjelpe meg litt her? Edit: Hvorfor blir hvert ord i topic satt automatisk med stor bokstav? Funker ikke å redigere på nytt heller. Hvilken Lidl butikk kjøpte du den i? Sannsynligvis er dette en Rema butikk nå, men med samme eier.. Hør med butikken, kan helt sikkert hjelpe deg Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du skal kontakte rema1000 (finner sikkert nummeret deres på hjemmesiden). Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Off topic/spam er fjernet. Hold dere til temaet folkens. (Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM) Minner om denne. To innlegg til ble slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå