Andzel Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hei En kompis av meg kodet dette her i ASP.NET koder men det vi fant ut at serveren ikke kjører windows server .@*forbannet* Er det muligheter å endre det til PHP eller må vi starte helt på nytt av igjen? Kanskje noen kan hjelpe meg med å lage denne databasen da? When you press on SHP or on voxel a new filter will come up and then you can choose by: SHP | Animation Building Robot Infantry Other Voxel | Robot Tank Boat Plane Other Maps | SP MP Quoted ifra et engelsk forum jeg postet dette her. takker for svar. Endret 20. januar 2009 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Er det noen som veit? Hadde vært fint med litt hjelp. Lenke til kommentar
OIS Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tror du må være litt mer spesifikk i ka det e du egentlig ønsker. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg vil at min ASP.NET database skal funke akkurat som i PHP. Men jeg veit ikke hvordan jeg koder i PHP :/. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da får du nesten lære deg det, eller betale for arbeidet. Er ingen magisk funksjon som tryller om ASP.NET til PHP. Kan dog nevnes at ASP.NET faktisk kan kjøres i Linux, eventuelt kan du høre med din webhost om de har Microsoft-servere som du kan flyttes til. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Da får du nesten lære deg det, eller betale for arbeidet. Er ingen magisk funksjon som tryller om ASP.NET til PHP. Kan dog nevnes at ASP.NET faktisk kan kjøres i Linux, eventuelt kan du høre med din webhost om de har Microsoft-servere som du kan flyttes til. Er det at hosten ikke bruker Microsoft-servere :|. Faen! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kan fremdeles høre med dem om de kan installere tillegget som gjør at ASP.NET kan kjøres i linux. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Koster ikke ASP tillegg penger da? Skal ikke si noe sikkert, men er nå det jeg har lært (ASP er fyfy) Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 http://www.mono-project.com/Main_Page Ser ganske gratis ut. Lenke til kommentar
oxodesign Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvis jeg var host ansvarlig ville jeg aldri kjørt asp kode inn i Linux, det tillegget er ment når du har egen server osv. Jeg hadde anbefalt at du kjøper deg et host som har MS miljøer og støtter ASP.net (Det koster ganske mye mer en en host for PHP!) Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) ChiliSoft selger klassisk ASP (ikke .NET) til Linux. Mono ASP (.NET) er gratis og åpen (FOSS). Edit: Det ser ut som ChiliSoft ASP ikke er tilgjengelig lenger. Endret 21. januar 2009 av itsmebth Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Takker for hjelpen Mono siden så litt gøy ut. Er det noen som veit hvordan jeg kan få lært meg PHP å lage en database liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå